רשמי: Xiaomi Mi 9 ייחשף ב-20 בפברואר

Xiaomi Mi9 Teaser (תמונה: Weibo) Xiaomi Mi9 Teaser (תמונה: Weibo)

בשעה שסמסונג מתכננת להציג את סדרת ה-Galaxy S10 והסמארטפון המתקפל שלה ב-20 בפברואר, נראה כי שיאומי מעוניינת להילחם ראש בראש בענקית הטכנולוגיה מקוריאה וזו קובעת אירוע הכרזה על מכשיר הדגל הבא מתוצרתה באותו היום. באירוע ההכרזה אותו תקיים שיאומי תציג החברה את ה-Xiaomi Mi9, אשר דולף כעת לרשת מספר ימים לפני הכרזתו.

בזמן ששיאומי עצמה ומייסד החברה Lei Jun העלו טיזרים דרך חשבון ה-Weibo שלהם, מספר שעות לאחר העלאת הטיזרים הרשמיים, דלפו תמונות המציגות את המכשיר במלואו. בזוג הטיזרים שהועלו מטעמה של החברה נוכל למצוא את תאריכו הרשמי של האירוע, בעוד שבטיזר השני ניתן להבחין ב-Xiaomi Mi9 בידו של Roy Wand, חבר להקת TFBoys הסינית.

Xiaomi Mi9 Teaser (תמונה: Weibo)
Xiaomi Mi9 Teaser (תמונה: Weibo)

אומנם, לאחר הצגת תמונות חלקיות של המכשיר, נחשפו תמונות מלאות שלו על ידי מדליף סיני. בתמונות המודלפות של המכשיר נוכל לגלות את מערך הצילום המשולש שבגבו, כאשר את המצלמה העליונה מקשטת שיאומי בעיגול צבעוני ואת מבזק ה-LED ממקמת החברה מתחת למערך הצילום כולו. בחזיתו נגלה מסך בעל מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’, אשר צפוי להגיע בגודל 6.4 אינץ’ ברזולוציית +Full HD.

מערך הצילום המשולש שבתמונה מדווח ככזה המביא עמו מצלמה ראשית ברזולוציית 48 מגה פיקסל, זאת בנוסף לחיישן משני ברזולוציית 13 מגה פיקסל וחיישן שלישי ברזולוציית 16 מגה פיקסל. שיאומי עצמה חשפה טיזר נוסף בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, דרכו היא מעידה על אופי המצלמות, כאשר אלו יוכלו ליצור אפקט טשטוש בצילום תמונות וגם אפשרות צילום בזווית רחבה. עוד בתמונות נוכל לראות כי שיאומי מיקמה כפתור נוסף בצידו השמאלי של המכשיר, ותפקידו של כפתור זה משוער להתברר ככפתור להזנקת העוזרת האישית.

מפרטו המודלף של המכשיר מספר לנו על שילובה של מערכת השבבים Snapdragon 855, יחד עם מודם מדגם X24 LTE (תמיכה רק ברשת הדור הרביעי), 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה כמינימום ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון. את המערך כולו תריץ סוללה בקיבולת 3500 מיליאמפר/שעה, וזו תתמוך בטעינה מהירה במיוחד בהספק של 27 וואט.

מחירו של ה-Xiaomi Mi9 צפוי לעמוד על כ-435 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים