פלאפון משיקה שירות eSIM ושעונים חכמים תומכים

משפחת מוצרי פלאפון לשנת 2019 (מקור פלאפון)

חברת פלאפון הכריזה היום (14.2) על הרחבת תחום ה-IoT (ר”ת internet of things) של החברה כשגולת הכותרת היא תוספת התמיכה בטכנולוגיית ה-eSIM עם השקת שעונים חכמים תומכים מבית סמסונג ואפל עם eSIM מובנה שיספק להם חיבור קבוע לאינטרנט הסלולרי ללא תלות במכשיר הסלולרי.

פלאפון תשיק בחודשים הקרובים את שעוני ה-Apple Watch 4 ו-Samsung Galaxy Watch בגרסאות ה-eSIM, מה שיאפשר קבלת שיחות והודעות SMS לשעון. פלאפון תאפשר להפעיל את ה-eSIM על מספר זהה למכשיר הסלולרי, מה שיאפשר לשעון לשמש כשלוחה של הסלולרי, אך יחייב את להשאיר את הסלולרי פעיל לשם כך.

טכנולוגיית ה-eSIM משמשת כתחליף ל-SIM הרגיל אותו אנו רגילים למצוא במכשירים סלולריים ומכשירים נוספים, כאשר ה-eSIM מייתר למעשה את הצורך לבצע החלפה פיזית של כרטיס ה-SIM במעבר בין החברות ומאפשר להחליף חברה באמצעות רישום מרוחק או אפליקציה יעודית המקלים על השימוש והמעבר באמצעותו.

בנוסף ל-eSIM והשעונים החכמים פלפאון הכריזה גם על:

  • דור שני ל-Pelephone Car – פיתרון משולב לרכב המספק נקודה WiFi לגלישה, חיבור OBD2 לקבלת מידע על מצב הרכב, איתור מיקום הרכב ועוד. בדור השני חברה שילבה שירותי דרך בשיתוף עם שלמה סיקסט והתראות מותאמות אישית.
  • Pelephone Finder – מכשיר איתורן זעיר המאפשר קבלת מיקום מדויק באמצעות GPS מובנה שיכול לשמש גם כלחצן מצוקה באמצעות כפתור יעודי.
  • Pelephone Iot In a Box – שירות IoT לעסקים המעניק מגוון חישנים לבקרה של העסק מרחוק.

פלאפון צפויה להשיק את השעונים החכמים בעוד כ-3 חודשים, כשהמחיר צפוי להתחיל ב-2,200 ש”ח, זאת בנוסף לעלות שימוש חודשית בקו ה-eSIM שצפויה לעמוד על 10 ש”ח. 

בעוד כניסת טכנולוגיית ה-eSIM לארץ היא דבר מבורך, פלאפון בחרה לאפשר את ה-eSIM רק בשעונים החכמים ולא במכשירים סלולריים שתומכים בטכנולוגיה. כרגע נותר לחכות מה יעשו שאר חברות הסלולר בהקשר ל-eSIM בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים