המכשיר הראשון של מותג IQOO מבית Vivo עשוי להיות סמארטפון מתקפל

IQOO Foldable Smartphone (תמונה: Weibo) IQOO Foldable Smartphone (תמונה: Weibo)

תת המותג החדש מבית Vivo אינו מעוניין לחכות יותר מידי עם כניסתו לעובי הקורה בעולם הסלולר, ונראה כי כבר ברגעים אלו עובדים בחברה על מכשיר מתקפל חדש למותג הצעיר. עוד ברגעי ההיכרות שלנו עם המותג, IQOO הכריזו כי אחד מהמגיבים לפוסט שפורסם ברשת החברתית הסינית Weibo יזכה במכשיר מבית החברה, אומנם, לחברה אין מכשירים מתוצרתה נכון לרגע זה.

כעת נראה כי ב-IQOO עובדים על מכשיר מתקפל כלפי חוץ, כך על פי הדלפה עדכנית אשר עלתה ברשת Weibo גם היא ומציגה, לכאורה, את המכשיר הראשון מבית החברה. בארבע התמונות שפורסמו בפוסט, ניתן לראות את הסמארטפון העתידי של IQOO, אשר מציע שוליים דקיקים בכל צדדיו ומסך הנפרס לגודל מרשים.

בתמונה הראשונה נוכל להבחין במכשיר כשהוא עומד על קיפוליו, ואלו נמרחים אל זוג הצדדים שבתמונה. על גבי התצוגה נמצא את הממשק המוכר של חברת Vivo, זאת בשעה שתמונת הרקע הינה הטיזר שפרסמה החברה באופן רשמי לפני מספר ימים. התאריך המוצג על גבי המסך תופס מקום ב-12 בפברואר, וזה הוא התאריך בו תת-המותג המדובר נחשף לקהל, כך שלא נמצא רמזים לתאריך הכרזה עתידי כאן.

בתמונה נוספת שהודלפה נוכל לראות את המכשיר במצב סגור, כאשר במצב זה המכשיר נראה כמו כל סמארטפון רגיל אחר. מחירו המשוער של המכשיר עליו מספר לנו המדליף אשר סיפק את התמונות עומד על כ-1180 דולרים, כך שאנחנו לא חושבים שתת-המותג החדש מכוון לגזרת שוק הביניים כלל וכלל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים