חילופי תפקידים: באוזר הוא הנשיא החדש של נינטנדו האמריקאית

לאחר 15 שנים של מנהיגות, רג’י פילס-איים, נשיא נינטנדו היוצא, מפנה את מקומו מראשות השלוחה האמריקאית של החברה. את פילס-איים יחליף הנשיא הבא של החברה, דאג באוזר (Doug Bowser). באופן משעשע, באוזר הוא שמו של הנבל הראשי במשחקי סופר מריו המפורסמים של החברה – עובדה שהמעריצים לא פסחו עליה, ומיד החלו להעלות בדיחות בנושא לרחבי האינטרנט. החילוף יתבצע ב-15 באפריל.

פילס-איים הצטרף לנינטנדו ב-2003 כסגן-נשיא מחלקת המכירות והשיווק. ב-2006 קודם פילס-איים לתפקיד סמנכ”ל תפעול החברה. רג’י החל להופיע בתור מציג בכנסים כמו E3, ובכך הפך לפנים מוכרות עבור מעריצי החברה. מאוחר יותר שימש פילס-איים כפרזנטור של החברה בשידורי ה-Direct, בהם נינטנדו מספרת על עדכונים חדשים מעת לעת.

באשר לסיבת עזיבת התפקיד, פילס-איים סיפר כי הגיע הזמן שהוא יתמקד יותר במשפחתו. “חלק מלבי יהיה תמיד של נינטנדו”, אמר פילס-איים. “אני אסיר תודה – על כל האנשים המוכשרים מאוד שעבדתי איתם, על ההזדמנות לייצג מותג כל כך נהדר, ויותר מכל – להרגיש כחבר בקהילת הגיימינג החיובית והוותיקה ביותר בעולם. אני מצפה לפרוש בבריאות טובה ובלב שמח. זהו לא ‘סוף המשחק’ עבורי, אלא ‘עליית רמה’ שתאפשר לי לבלות יותר זמן עם אשתי, משפחתי וחבריי.”

דאג באוזר היה סגן נשיא התכנון העסקי העולמי ב-EA טרם הצטרף לנינטנדו. במסגרת ההודעה על חילופי התפקיד, באוזר מסר: “היה לי מזל גדול לעבוד ולקבל הדרכה מרג’י [פילס-איים] במשך ארבע שנים בנינטנדו ארצות-הברית, ואני מבטיח לכם שנמשיך לבנות על העבודה שלו כדי להתפתח ולהרחיב את המותג שלנו. נמשיך להפיץ את נינטנדו והמשימה של החברה – ליצור חיוכים.”


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים