רשמי: וואווי תציג את ה-Huawei Nova 4e ב-14 במרץ

Huawei Nova 4e Teaser (תמונה: Weibo) Huawei Nova 4e Teaser (תמונה: Weibo)

כשסדרת ה-Huawei P30 מצלה על שאר ההכרזות של החברה, וואווי אינה דואגת במיוחד מהצל של עצמה ועתידה להציג את דגם ה-Nova 4e (או בשמו הגלובלי – Huawei P30 Lite) כבר ב-14 במרץ, כשבועיים לפני הצגתה של הסדרה המלאה. בעוד שאודות השם Nova 4e אנחנו לא יודעים הרבה, אודות ה-P30 Lite גילינו כבר לא מעט כשזה עבר דרך משרד התקשורת הסיני ודלף לרשת דרך חברת כיסויים.

בטיזר שפרסמה החברה ניתן לראות אישה מחזיקה קופסת הפתעה, כשמעל ראשה מככב כיתוב המדגיש כי “זו הפתעה”. עקב הצבע הכולל של הטיזר, ניתן לשער שהמכשיר יוצע גם בצבע הורוד המוצג, אך זו היא השערה וככל השערה אחרת נמליץ לקחת אותה בעירבון מוגבל בלבד. בנוסף לכך, את הטיזר פרסמה החברה דרך חשבונה ברשת החברתית הסינית Weibo, ובתיאור הפוסט ציינה כי מצלמת הסלפי של הסמארטפון תציע רזולוציה גבוהה העומדת על 32 מגה פיקסל.

בטיזר אחר שפרסמה החברה ונוגע למכשיר ראינו את חלקו החזיתי העליון, שם ציינה וואווי פעם נוספת שמצלמת הסלפי מציעה את הרזולוציה המוזכרת לעיל ואת העובדה שהמכשיר מגיע עם מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ בחלקו העליון. מידותיו של הסמארטפון התגלו גם הן, כשזה עבר דרך משרד התקשורת הסיני וגילה לנו כי אלו נפרסות לאורך של 152.9 מילימטרים, יחד עם רוחב של 72.7 מילימטרים ועובי דקיק המסתכם ב-7.4 מילימטרים.

Huawei Nova 4e Teaser (תמונה: Weibo)
Huawei Nova 4e Teaser (תמונה: Weibo)

את המידע הנ”ל פרסם משרד התקשורת לצד האינפורמציה כי מסכו של המכשיר מגיע בגודל 6.15 אינץ’, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2312 על 1080 פיקסלים. המערך כולו מתוחזק על ידי סוללה בקיבולת 3240 מיליאמפר/שעה, ועל פי השמועות מערך הצילום האחורי יגיע עם 3 חיישנים ברזולוציות של 20, 16 ו-2 מגה פיקסל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים