מכשיר ה-Motorola RAZR בגרסתו המתקפלת יציע מספר פיצ’רים מעניינים

Motorola RAZR 2019 (תמונות: WIPO) Motorola RAZR 2019 (תמונות: WIPO)

מוטורולה עובדת במרץ על קאמבק לדגם ה-Motorola RAZR הנוסטלגי ועל פי השמועות, המכשיר צפוי להביא עמו עיצוב ייחודי המתקפל לאורך ומסתיר בתוכו עולמות של נוסטלגיה. כשרק לפני חודש גילינו על קיומו של הפרויקט דרך רישומי שרטוטים של המכשיר בארגון העולמי לקניין רוחני, החודש אנחנו צוללים את חלק מהפיצ’רים אליהם המכשיר יאפשר גישה.

על פי מידע חדש המגיע אלינו, המוטורולה RAZR בגרסתו העדכנית יאפשר להשתמש במסכו המשני כמשטח מגע בזמן קריאת דפים בשימוש בדפדפן גוגל כרום (Google Chrome), זאת על מנת להבטיח נוחות מירבית ולהפוך את המגע במסך הראשי לאופציונלי בלבד. יחד עם זאת, גם בזמן צילום תוכלו ליהנות מקיומו של המסך המשני, כשלחיצה עליו תלכוד תמונה והחלקה מעלה תבצע זום אל תוך התמונה.

בניגוד למסכים משניים כדוגמת זה שראינו ב-Galaxy Fold של סמסונג, מסכו המשני של המוטורולה RAZR אינו מאפשר שימוש מלא במערכת ההפעלה, כך שבמידה ותרצו לגשת לשלל האפשרויות של המכשיר תצטרכו לפתוח אותו לאורכו. לעומת זאת, על גבי המסך הקטן יוצגו שישה קיצורי דרך אשר יתירו לכם לגשת לתכונות מוגדרות מראש. כרגע לא ידוע האם מוטורולה תאפשר גלילה במטרה לעבור בין קיצורי הדרך, כך שנכון לשלב זה אנחנו מוגבלים לשישה קיצורי דרך בלבד.

שימוש נוסף למסך המתקפל מתברר כתוספת פונקציונליות לעוזרת האישית של גוגל. במקום לפתוח את המכשיר ולדבר עם העוזרת, תוכלו להדליק אותה כשהמכשיר במצב סגור וזו תוצג על גבי המסך המשני בתור אנימציה בלבד. במידה ותרצו לבצע דרכה פעולות עמוקות יותר המביאות אתכם אל ממשק המשתמש, תידרשו לפתוח את המכשיר ולבטל את מסך הנעילה. מעוניינים לקשט את המסך המשני? הדיווח מספר לנו כי מוטורולה תאפשר החלפת רקעים על גבי המסך המוקטן, כך שנוכל להרגיש כמה שיותר ייחודיים עם ה-Motorola RAZR.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים