הוכרז: Vivo X27 – גרסת משודרגת ל-Vivo V15 Pro

Vivo X27 (תמונה: Vivo) Vivo X27 (תמונה: Vivo)

לאחר שהכריזה חברת Vivo על דגמי ה-V15 וה-V15 Pro, כעת גם דגם ה-X27 מצטרף לתמונת העתיד של החברה ומהווה גרסה משודרגת לגרסת הפרו של סדרת ה-V. ה-X27 מביא עמו מספר שיפורים בגזרת העיבוד מתחת למכסה המנוע, יחד עם שיפור בחיי הסוללה, במערך הצילום ובעיצוב הכולל של הסמארטפון.

בחזיתו של הדגם העדכני מתגלה אלינו מסך בגודל 6.39 אינץ, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. Vivo אינה משלבת במכשיר שום מגרעת, כך שהצפייה במסך תמשיך להיות ללא הפרעה כלשהי ממצלמת הסלפי. אומנם, כשנדרש שימוש במצלמת הסלפי, ניתן להקפיץ אותה מהמסגרת באמצעות פתיחת אפליקציית המצלמה.

גזרת הביצועים של המכשיר מתבססת על מערכת השבבים Snapdragon 710, המיוצרת בתהליך 10 ננו-מטר וכוללת זוג ליבות מסוג Kryo 360 Gold בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ, ו-6 ליבות נוספות מסוג Kryo 360 Silver בתדר מירבי של 1.7 גיגה-הרץ. לצידה של המערכת יפעל גם רכיב זיכרון עבודה על סך 8 גיגה-בייט, זאת יחד עם 256 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

Vivo X27 (תמונה: Vivo)
Vivo X27 (תמונה: Vivo)

את פתיחת המכשיר ניתן לבצע דרך שימוש בסורק טביעות האצבע הממוקם על המסך, כשאת המסך עצמו בנוסף לשאר הגזרות תתדלק סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה הנטענת במהירות דרך מחבר מסוג USB Type-C. מערך הצילום של המכשיר כולל שלושה חיישנים ברזולוציות של 48, 13 ו-5 מגה פיקסל, כשמפתחי הצמצם של אלו עומדים על f/1.79, f/2.2 ו-f/2.48, בהתאמה.

תפקידו של החיישן הראשי מובן מאליו, בעוד שתפקידו של חיישן ה-13 מגה פיקסל מתברר כצילום תמונות בזווית רחבה של 120 מעלות, ומטרתו של חיישן ה-5 מגה פיקסל מתגלה כהפרדת הרקע מהאובייקט בתמונות פורטרט. חובבי הסלפי יוכלו ליהנות גם ממצלמת הסלפי הנשלפת מהמסגרת ברזולוציית 16 מגה פיקסל, כשזו תומכת בשלל פילטרים ואפקטים לשינוי מראה הפנים.

את ה-Vivo X27 תוכלו למצוא בצבעים ורוד-זהב וכחול, כשתג מחירו עומד על כ-535 דולרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים