חגיגות ה-25 ל-Morrowind: קבלו את המשחק במתנה באתר של בתסדה

לרגל חגיגות עשרים וחמש שנים למשחק התפקידים המשפיע The Elder Scrolls: Morrowind, מציעה בתסדה את האפשרות לקבל את המשחק במתנה, ללא תשלום. המבצע יהיה זמין עד יום הראשון הבא, ה-31 במרץ. אם תגיבו בזמן ותקבלו את המשחק הוא יישאר בספריה שלכם לתמיד. המשחק מגיע עם שתי ההרחבות שלו, וניתן גם להפעיל עבורו שלל תוספים ומודים שנוצרו בקהילה במהלך השנים.

על מנת לקבל את המשחק יש להתחבר לאתר של בתסדה, Bethesda.net, ולהשתמש בקוד המיוחד TES25TH-MORROWIND. יש ליצור חשבון באתר, אם עדיין אין לכם אחד כזה, ואז להיכנס ללינק הזה שבו אפשר להפעיל את הקוד. הזינו את הקוד וקבלו את המשחק. על מנת להפעיל אותו יש להוריד את התוכנה של בתסדה.

היות והמשחק כולל את הרחבות התוכן שיצאו עבור Morrowind, כדאי לשחקנים חדשים לשים לב: אחת ההרחבות נועדה לשחקנים וותיקים ומנוסים, ותשלח לעבריכם מתנקשים. לכן, אם אינכם מנוסים ב-Morrowind מומלץ לעקוב אחר הנחיות הקהילה לכיבוי האפשרות הזו, אחרת תמצאו את עצמם מתמודדים עם נסיונות חיסול החל משלבים מוקדמים במשחק.

Morrowind הוא המשחק השלישי בסדרת Elder Scrolls הראשית. המשחק הראשון, Arena, יצא ב-1994. שנתיים לאחר מכן הגיע Daggerfall, המשחק השני בסדרה, שהרחיב את עולם המשחק באופן משמעותי (ולמעשה החזיק בתואר המשחק הגדול ביותר שאי פעם נוצר, גם במשך שנים רבות לאחר מכן). Morrowind יצא ב-2002 לקול תרועת הגיימרים, שקיבלו אותו באהדה. גם היום המחשב נחשב לקלאסיקה ולאחד הכותרים המוצלחים של הסדרה.

החגיגות ממשיכות גם במקומות אחרים בעולם של The Elder Scrolls. החל מה-28 בחודש ועד ל-3 באפריל תוכלו לשחק ללא תשלום ב-The Elder Scrolls Online, משחק ה-MMO של הסדרה. במהלך השבוע החינמי תוכלו גם לנסות תכנים חדשים כמו Elsweyr Prologue, המהווה חלק מהסיפור של Season of the Dragon.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים