רשמי: נוקיה תכריז על ה-Nokia 8.1 Plus ב-2 באפריל

Nokia 8.1 Plus (תמונה: 91mobiles) Nokia 8.1 Plus (תמונה: 91mobiles)

כשרק בתחילת השנה זכינו לראות את עיצובו המלא של המכשיר דרך הדלפה שפרסם OnLeaks@ באמצעות חשבון הטוויטר שבבעלותו, כעת אנחנו מקבלים הודעה רשמית מחברת HMD Global על כך שהחברה תערוך אירוע הכרזה ובו תציג את ה-Nokia X71 (שמו לשוק הסיני). המכשיר יגיע לשוק הגלובלי בתור Nokia 8.1 Plus, ובהזמנה אנחנו יכולים לראות כמה פרטים חדשים אודות הדגם הבא מבית החברה.

כבר בראש ההזמנה מציינת נוקיה כי באירוע היא תציג את ה-Nokia X71, ומתגאה בכך שזה הוא המכשיר הראשון מתוצרתה שיגיע עם מסך ללא שוליים ועם חור מצלמה במקום המגרעת המוכרת. הדברים מאשרים את ההדלפה אותה ראינו בעבר, אשר הציגה את המכשיר עצמו מכל כיוון אפשרי וגילתה חודשים לפני שהמכשיר המדובר יגיע עם מסך בעל חור מצלמה במקום מגרעת.

Nokia 8.1 Plus (תמונה: 91mobiles)
Nokia 8.1 Plus (תמונה: 91mobiles)

בהמשך ההזמנה נוכל להבחין בכך שהחברה הפינית מציינת שהמצלמה הראשית בדגם הביניים החדש תגיע ברזולוציית 48 מגה פיקסל, עם אופטיקה מבית Zeiss. בנוסף אליה, העדשה המשנית במערך תגיע ברזולוציה שאינה ידועה בשלב זה, אך זו תצלם בזווית רחבה במיוחד של 120 מעלות. אומנם, הנוקיה X71 והנוקיה 8.1 פלוס אינם צפויים להיות זהים, כשהדגם הסיני (X71) יגיע עם מערך צילום משולש, בעוד שהדגם הגלובלי יציע מערך צילום כפול בלבד.

לצד כל הדברים המוזכרים לעיל, החברה מדגישה שבאירוע יוצג גם ה-Nokia 9 PureView בעל מערך הצילום המחומש, אך אנחנו לא יודעים האם היא תקדיש את האירוע להדגשת שיפורי תוכנה שיגיעו למכשיר או שפשוט תציג אותו לאחר שהאירוע הראשי יסתיים. כך או כך, את האירוע תקיים HMD Global ב-2 באפריל, בשעה 13:30 לפי שעון טאיוואן, ובשעה 7:30 בבוקר לפי שעון ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים