המשחק Borderlands 3 יגיע בספטמבר, בלעדי ל-Epic Store לחצי שנה

אחרי ההכרזה החגיגית על Borderlands 3 באירוע PAX East חברת Gearbox, מפתחת המשחק, חושפת כעת פרטים נוספים אודות הכותר המצופה: החל מהחבילות השונות לרכישה, עבור בתאריך ההשקה ועד בלעדיות לחנות של Epic, לפחות לזמן מוגבל.

Borderlands 3 יושק ב-13 בספטמבר השנה עבור PlayStation 4, Xbox One והמחשב האישי – שם המשחק יהיה בלעדי לחנות המשחקים של Epic לתקופה של חצי שנה. לאחר תקופת הבלעדיות, שתיגמר באפריל 2020, המשחק יהיה זמין לחנויות נוספות על המחשב האישי. Gearbox לא מסרה באילו חנויות מדובר, אולם סביר להניח כי המשחק יגיע ל-Steam בשנה הבאה, באיזור אפריל.

Gearbox הצדיקה את הסכם הבלעדיות באמצעות הבעת תמיכה ב-Epic. לדברי החברה, השקת המשחק בחנות של Epic תעזור ל-Borderlands 3 להגיע ליותר לקוחות בקהל היעד. Gearbox הזכירה את התמיכה פורצת הדרך של Epic במשחק חוצה פלטפורמות – מומחיות אותה קיבלה החברה עם המשחק Fortnite, בו השחקנים יכולים למצוא זה את זה על גבי מגוון פלטפורמות שונות. יתר על כן, Epic מציעה חלוקת רווחים נדיבה למפתחים, ממנה תהנה Gearbox.

לצד תאריך ההשקה נחשפו גם חבילות המשחק שיהיו זמינות לרכישה. השחקנים יוכלו לבחור מבין ארבע חבילות, במחירים הנעים בין 60 דולרים לגרסת הבסיס ועד ל-250 דולרים לגרסת אספנים נרחבת עם שלל פריטים, וירטואליים ופיזיים. אלו הן החבילות שניתן לרכוש:

  • חבילת בסיס ב-60 דולרים: המשחק בלבד. מזמינים מראש יקבלו פריטי בונוס במשחק.
  • חבילת דה-לוקס ב-80 דולרים: המשחק יחד עם ארבע חבילות של נשקים מיוחדים, פריטים קוסמטיים למשחק ובונוסים לצבירת נסיון (XP).
  • חבילת סופר דה-לוקס ב-100 דולרים (לפחות): חבילה זו כוללת Season Pass אשר יקנה לכם ארבע חבילות הרחבה לסיפור. בנוסף תקבלו את הפריטים של חבילת הדה-לוקס הרגילה, וגם כמה פריטים קוסמטיים נוספים. בעת ההשקה החבילה הזו תעלה בין 100 ל-120 דולרים, כך נמסר.
  • חבילת “יהלום” ב-250 דולרים: בחבילה זו תקבלו את כל התכנים שהוזכרו לעיל, וגם מארז פיזי הכולל רפליקה של תיבת שלל, עשר דמויות מהמשחק, ספינת חלל להרכבה עצמית, ארבע מחזיקי מפתחות, מפת הגלקסיה מבד, הדפסות של ציורים מהמשחק, וכמובן המשחק עצמו – במארז מתכת לאספנים.

חבילת ה”יהלום”, אשר מלאה בפריטים הקשורים למשחק, חושפת גם כמה רמזים אודות השתלשלות האירועים ב-Borderlands 3. נראה כי המשחק ימריא לכוכבים חדשים – מסקנה העולה מהימצאותן של ספינת חלל ומפה גלקטית באריזת האספנים. האם פריטים אלו רומזים על שינויים מרחיקי לכת במשחקיות? הזמן יגיד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים