מנכ”ל שיאומי מבטיח להוריד את תדירות המודעות בממשק ה-MIUI

Xiaomi Mi Mix 2 (צילום: גאדג'טי) Xiaomi Mi Mix 2 (צילום: גאדג’טי)

ענקית הסלולר הסינית שיאומי סובלת מזה לא מעט זמן ממשתמשים המתלוננים כי ממשק המשתמש שנמצא בסמארטפונים שלה מציג מודעות המגיעות היישר מהחברה, אך נראה כי מנכ”ל החברה מעוניין להוריד את תדירות הופעת המודעות ולהחליף את מקום הופעתן. את הדברים הללו ציין הבכיר בפוסט שהעלו ברשת החברתית הסינית Weibo, בזה פירט גם על עבודתו עם הצוות האחראי על פיתוח הממשק.

על פי הדוח האחרון של החברה לשנת 2018, הרווחים המגיעים אליה באמצעות שירות המודעות מסתכמים ב-10.1 מיליארד יואן סיני, מה שהופך לכ-5.4 מיליארד שקלים. מדובר בסכום מכובד המהווה חלק מהכנסות כלליות של כ-175 מיליארד יואן (כ-93 מיליארד שקלים) שרשמה החברה במהלך השנה החולפת, כך שלא נראה שהיא תסיר באופן חד משמעי את המודעות מכל ממשק ה-MIUI שלה, אם כי שיאומי כן תשנה את מיקומן ותדירותן של הופעות המודעות.

Xiaomi Mi Mix 2S (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
Xiaomi Mi Mix 2S (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בנוסף לכך, המודעות שבכל זאת יופיעו לא אמורות להפריע למשתמשים באופן משמעותי, ואלו לא יכללו תוכן שאינו ראוי להצגה. את שינוי מודל המודעות אנחנו צפויים לראות כבר עם העדכון ל-MIUI 11, אשר יגיע למספר גדול מאוד של מכשירים גם בסדרת ה-Mi וגם מסדרת ה-Redmi. על פי ההדלפה האחרונה, לא פחות מ-18 מכשירים בסדרת ה-Mi יקבלו את העדכון העתידי, כשבסדרת ה-Redmi נמצא מספר גבוה יותר המסתכם על 21 מכשירים שיקבלו את העדכון.

יחד עם דבריו של המנכ”ל, העמוד הרשמי של MIUI ב-Weibo פרסם שישה פיצ’רים חדשים שעשויים לעשות את דרכם אל ממשק המשתמש החדש. הפיצ’רים כוללים תמיכה בהקלטת שיחות ברשת החברתית הסינית QQ, לצד סל מחזור להודעות, תמונות ומסכים, אשר יגיעו אל סל המחזור לאחר מחיקתם על ידי המשתמש ושם יישארו במשך 3 ימים עד מחיקה מוחלטת.

פיצ’ר נוסף שעשוי למצוא דרכו ממשק ה-MIUI 11 יהיה זום גלובלי, המאפשר לבצע זום בכל מקום בממשק המשתמש. גם “קופסת התראות” עשויה להיות שם, זו תאגד את כל ההתראות אל מקום אחד, כך שלא תסבלו מהפרעות בזמן שאתם לא מעוניינים בהן. בהתראות הללו תוכלו לצפות במידה ותפתחו את ה”קופסה”, אך עד אז, תוכלו לקבל את השקט אותו אתם מחפשים. קצרים בסוללה? גם מצב סופר-חיסכון המציע שימוש בשיחות וסמסים בלבד אמור להיות שם, יחד עם אפשרות לקביעת לו”ז יומי המאפשר לכם להישאר מפוקסים ולסיים את מה שתכננתם מראש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים