נחשף: חידוש של Age of Empires 2 יגיע בזמן הקרוב

אחרי החידוש של Age of Empires הראשון, שיצא לפני יותר משנה, נראה כי גם משחק ההמשך – Age of Empires 2 – עומד לקבל גרסה מחודשת. המשחק, ששמו Age of Empires 2: Definitive Edition, נחשף בטעות במהלך תהליך דירוג הגיל של הכותר בארגון ESRB המדרג משחקים. עצם קבלת דירוג הגיל, שקובע כי המשחק מתאים לבני נוער ומעלה (T – Teen), נראה כי Age of Empires 2 בשלבי פיתוח מתקדמים מאוד, לפני השקה.

עבור אלו שאינם מכירים את משחקי Age of Empires, מדובר בסדרת משחקי אסטרטגיה בזמן אמת מפורסמים (RTS). במשחקים אלו אנו בונים אמפריה ומנהלים אותה לאורך השנים, כאשר באפשרותנו להתרחב, להתקדם מבחינה טכנולוגית, וכמובן – להביס את האויבים סביבנו. המשחקים זכו לאהדה רבה בשנות ה-90 – אם כי השחקנים מעדיפים לפי רוב את Age of Empires 2, שהציג מגוון שיפורים. סביר להניח כי הגרסה המחודשת של המשחק תשמח גיימרים רבים.

באופן מעניין, דירוג הגיל של המשחק מגיע גם עם תיאור שיכול לספר מעט יותר על המשחק:

Age of Empires 2: Definitive Edition מדורג T עבור בני נוער, בשל הצגת דם, שפה עסיסית ואלימות. השחקנים יכולים לעשות “זום” על יחידות צבאיות בקרב בזמן שאלו משתמשים בחרבות, חצים ותותחים כדי לחסל כוחות ומבני אויב. הקרבות מלווים בצלילי כלי נשק, זעקות כאב ופיצוצים. חלק משדות הקרב מציגים חיילים משופדים על חניתות, וסרטוני המעבר מציגים חיילים שנפגעים מחצים. תמונות במשחק מציגות כתמי דם על הקרקע ועל קלף, והמלה “ממזר” נשמעת במשחק.

למעשה, התזמון שבו נחשף המשחק הגיוני לחלוטין. Age of Empires 2 יצא בספטמבר, 1999, ולכן יחגוג השנה את חגיגות ה-20 – הזדמנות מצוינת לשחרר את הגרסה המחודשת. בנוסף, מיקרוסופט כבר הכריזה כי בכוונתה לחדש את כל הסדרה, ולא רק את Age of Empires 1 שכבר שוחרר. מיקרוסופט לא הגיבה באופן רשמי בינתיים, אך החותם של ESRB מאשש כי המשחק נמצא בשלבים מתקדמים – סביר מאוד להניח שנשמע עליו בקרוב, אולי בתערוכת E3 בקיץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים