פרטנר פירסמה היום (ה, 30.5) את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה ובדומה למתחרתה סלקום, הציגה ירידה חדה ברווח, זה הסתכם ב-2 מיליון שקלים בלבד, כשברקע מנצלת החברה את ההזדמנות על מנת להציג את הצמיחה שלה במספר מנויי שירות הטלוויזיה פרטנר TV ואת המשך הפריסה של תשתית הסיבים האופטיים שלה, המגיעה לפיה ליותר מ-400 אלף בתי אב בישראל.
סך הכנסותיה של פרטנר בתום הרבעון שהסתיים ב-31 במרץ עמדו על 794 מיליוני שקלים, נתון המהווה ירידה של כ-4% משנה לשנה. ההכנסות מהמגזר הסלולרי היוו את החלק הארי מתוך סך הכנסות החברה ברבעון ועמדו על 583 מיליוני שקלים, ירידה של 9% משנה לשנה, בעוד המגזר הקווי רשם עליה בת 12% עם הכנסות של 252 מיליוני שקלים.
בצד הרווח מסכמת פרטנר את הרבעון הראשון עם 2 מיליון שקלים בלבד, ירידה מרווח של 9 מיליון שקלים שהציגה ברבעון המקביל אשתקד. בדומה לירידה השנתית החדה שהוצגה ברבעון הקודם (4Q/19), גם ברבעון זה נרשמה ירידה חדה ברווחיות, זו נמדדה ב-78%.
סך מנויי הסלולר של החברה בתום הרבעון נמדד ב-2.62 מיליון, ירידה של כ-20 אלף מנויים בהשוואה לרבעון הקודם וכ-29 אלף מנויים בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. פרטנר מדווחת על שיעור נטישה של 8.5% ברבעון, נמוך מזה שהציגה שנה קודם לכן (8.9%) ונמוך גם מהנתון (11%) שהציגה המתחרה סלקום לרבעון זה. ההכנסה הממוצעת ממנוי (ARPU) עמדה על 56 שקלים, ירידה של 2 שקלים מהנתון שהציגה שנה קודם לכן.
את הרבעון הראשון מסיימת החברה עם 141 אלף מנויים עבור שירות הטלוויזיה פרטנר TV, אך מציגה נתון עדכני יותר של 152 אלף מנויים הנכון לחודש מאי. מדובר בצמיחה רבעונית של כ-19 אלף מנויים בהשוואה לנתון שהציגה החברה בסוף 2018, פתיחה טובה למדי לשנה בהתחשב כי במהלך 2018 כולה הציגה החברה צמיחה של 80 אלף מנויים חדשים לשירות הטלוויזיה.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.