שיאומי מציגה טכנולוגיה לשילוב מצלמת סלפי מתחת לתצוגת המסך

מצלמה שיאומי מתחת למסך תמונה: Wang Xiang / Twitter

מוקדם יותר השבוע חשפו Oppo ו-Xiaomi טיזרים ראשונים לטכנולוגיה שפיתחו אשר תאפשר להן לשלב את מצלמת הסלפי מתחת למסך ללא צורך במגרעות או חורים בתצוגה. הטכנולוגיות החדשות ככל הנראה ישולבו בטלפונים רק בשנה הבאה, אך במספר תמונות שמפרסם Wang Xiang, סגן נשיא בכיר בשיאומי, באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי שלו, אנו לומדים כיצד מתכננת החברה ליישם את הטכנולוגיה החדשה.

על פי התיאור בתמונות שפורסמו, הטכנולוגיה של שיאומי תאפשר למצלמת הסלפי המשולבת מתחת למסך לצלם תמונות, כשבעת הצורך, החלק הרלוונטי במסך שמסתיר את המצלמה יהפוך שקוף במהירות, אם כי לא ידוע כמה מהר הדבר יקרה. בדרך זו, יוכל להיכנס אור לחיישן הצילום ולאפשר לתפוס את צילומי הסלפי, וכאשר לא מתבצע שימוש במצלמה, יהפוך חלק זה חזרה לאטום ויאפשר שימוש שוטף במסך ללא הפרעות.

מצלמה שיאומי מתחת למסך
תמונה: Wang Xiang / Twitter

בשיאומי מציינים כי “כיבוי” השקיפות של התצוגה בחלק המסתיר את מצלמת הסלפי מאפשר להסתירה גם כאשר המסך כבוי, כך שלא נוכל לראותה בכלל. יחד עם זאת, מדגישים בחברה כי החלק בתצוגה שהופך שקוף משמש כחלק מעדשות הצילום הנבנות בשכבות, כך שהשילוב החדש יספק יותר אור לעדשה ויפיק תמונות טובות יותר מאלו המוצגות כיום דרך עיצוב החורים בתצוגה בהם משולבות מצלמות הסלפי.

את טכנולוגיות המסך החדשות מציינת שיאומי כי היא מפתחת בעצמה, כאשר אלו יתמקדו בחלק קטן של תצוגה שקופה במסך עם זכוכית שאינה מחזירה הרבה אור ומאפשרת את העברתו לחיישן המצלמה ביתר קלות. מצלמת הסלפי עצמה, כפי שמעידה החברה, תגיע עם חיישן 20 מגה-פיקסל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים