סוף שבוע ראשון חלש מהצפוי ל”אקס-מן: הפניקס האפלה”

ניקולס הולט וג'יימס מקאבוי מתוך "הפניקס האפלה" (תמונה באדיבות פורום פילם) ניקולס הולט וג’יימס מקאבוי מתוך “הפניקס האפלה” (תמונה באדיבות פורום פילם)

תם סוף השבוע, ואיתו הגיעו הנתונים על מכירות כרטיסים הקולנוע. אולי עוד מוקדם לומר, אך נדמה שהאכזבה הקופתית הגדולה ביותר של 2019 מתרחשת ברגעים אלה ממש: “אקס-מן: הפניקס האפלה” (X-Men: Dark Phoenix) הוא סרט ה”אקס-מן” בעל ההכנסות הנמוכות ביותר בכל הזמנים לסוף השבוע הראשון שלו – ומשם זה לא משתפר אף פעם.

סרט גיבורי העל שאמור לסגור את הגלגול הנוכחי של הפרנצ’ייס היוקרתי על המוטאנטים מכר כרטיסים ב-33 מיליון דולר בלבד בארצות הברית – סכום התחלתי נמוך מאוד לסרט שעלות הפקתו מוערכת בכ-200 מיליון דולר. זה נמוך יותר מ”וולברין” הראשון, שגרף 53 מיליון דולר “בלבד” בסוף השבוע הראשון שלו. מעבר לים המצב נראה מעט יותר אופטימי, אך רק במעט, עם 107 מיליון דולר במכירות כרטיסים מחוץ לאמריקה, מה שמתנקז להכנסות גלובליות של כ-140 מיליון דולר.

למזלו של “הפניקס האפלה”, הוא עדיין הסרט המוכר ביותר בסוף השבוע האחרון – אך הוא מתחרה בעיקר ב”החיים הסודיים של חיות המחמד 2″, סרט משמעותית פחות יוקרתי, ובסרטים שרצים כבר מספר שבועות. שירת הברבור של המוטאנטים מתגלה כגיעגוע של ברווזון מכוער – לא רק שלא נראה עוד סרטי “אקס-מן” מהסדרה הנוכחית, אלא שנראה שאף אחד גם לא רוצה לראות אותם גם ככה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים