סמסונג מכריזה על מסך גיימינג קעור עם תדר רענון של 240Hz

מסך C27RG5 (מקור סמסונג)

חברת סמסונג הכריזה על מסך גיימינג קעור חדש במהלך כנס הגיימינג E3 2019 המתקיים בימים אלו, ה-Samsung C27RG5, מסך 27 אינץ’ קעור שמגיע עם תדר רענון גבוה במיוחד של 240Hz ותאימות לטכנולוגיית ה-G-Sync של NVIDIA.

מסך ה-C27RG5 מגיע כחלק מסדרת ה-CRG5, האח הקטן של סדרת מסכי ה-CRG9, עם קעירות של 1500R כאשר תדר הרענון הגבוה מגיע בזכות טכנולוגיית ה-RapidCurve החדשה של סמסונג. המסך מציע חווית גיימינג חלקה לשחקני המחשב בזכות פאנל ה-VA שמגיע ברזולוציית 1080p ושוליים דקים במיוחד.

דבר קטן שיש להבהיר לגבי המסך החדש הוא שהוא לא מסך G-Sync אמיתי, אלא מסך Adaptive Sync, שם נוסף לטכנולוגיית ה-FreeSync של AMD בה NVIDIA החלה לתמוך מוקדם יותר השנה, מה שהופך את המסך לתואם G-Sync בלבד.

 

מפרט טכני:

  • גודל –  27 אינץ’ ביחס 16:9.
  • קעירות – 1500R.
  • פאנל – VA ברזולוציית 1920×1080.
  • תדר רענון – 240Hz.
  • זמן תגובה – 4ms אפור לאפור (GtG).
  • G-Sync – תואם G-Sync, בפועל FreeSync.

מסך ה-C27RG5 צפוי להיות זמין למכירה במהלך חודש יולי במחיר של 400 דולר.

בעוד המסך החדש של סמסונג מציע פתרון גיימינג איכותי עם זמני תגובה מהירים, הוא מסמן טרנד בעייתי במקצת בתחום המסכים לאחר השינוי של NVIDIA. בעוד מסכי G-Sync אמיתיים מכילים שבב יעודי של NVIDIA, מסכים תואמי G-Sync לא משתמשים בו ומסתפקים בתמיכה של החברה ב-FreeSync, כשחברות רבות מצניעות את העובדה כי אלו מסכים תואמים בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים