שיאומי מעדכנת את לאנצ’ר ה-POCO לגרסה 2.0 עם מספר פיצ’רים חדשים

לוגו הלאנצ'ר של מכשיר הפוקופון (תמונה: Google Play) לוגו הלאנצ’ר של מכשיר הפוקופון (תמונה: Google Play)

כמעט שנה חלפה מאז שהציגה לנו את מכשיר ה-Pocophone F1 אשר הגיע עם הלאנצ’ר הייעודי שלו הניתן להורדה לכל מכשיר דרך חנות ה-Google Play, ולאחרונה החברה שחררה עדכון המביא עמו מספר פיצ’רים חדשים ללאנצ’ר, אך גורם לנו לתהות מדוע האחרון שמר על שמו. העדכון מציג את האפשרות לשינוי הרקע במגירת היישומים, זאת יחד עם עדכונים לעיצוב הכללי.

השינוי הראשון אליו נוכל לשים לב הוא האפשרות לשנות את הרקע במגירת היישומים לשקוף יותר, כך שבמידה ואתם מעוניינים לצפות ברקע מסך הבית שלכם גם כשאתם נמצאים במגירת היישומים, תוכלו כעת לעשות זאת באמצעות הגדרת רקע מגירת היישומים לשקיפות של 25/50/75 או 100 אחוזים. האפשרות האחרונה תמחק לחלוטין את הרקע של מגירת היישומים, ותאפשר לכם לראות לחלוטין את הרקע כשעל גביו נמצאים היישומים אותם התקנתם.

הפיצ’ר המוזכר אחרון מותאם גם למצב כהה, כך שאם אתם אוהבים רקע כהה, תוכלו לבחור ברקע שכזה דרך הגדרות הממשק. יחד עם זאת, שיאומי הופכת את העיצוב הכללי למוגמר יותר ומשנה את חווית המשתמש לחלקה יותר. התהייה הראשית שעלתה עם העדכון גרמה לנו לחשוב מדוע שיאומי שומרת על השם POCO ללאנצ’ר, אם את השם הזה היא העניקה ללאנצ’ר עקב השקת המכשיר שמחליפו הכמעט רשמי הוא ה-Redmi K20 Pro.

ישנם גולשים הטוענים כי המכשיר המוצג בסרטון המופיע מעלה הינו ה-Pocophone F2, אך לנו זה נראה בעיקר כמו ה-Mi Mix 3 ואין לנו סיבה אחרת לחשוב ששיאומי תציג מכשיר שעוד לא הוכרז בתוך סרטון הדרכה פשוט. עוד בעדכון החדש ללאנצ’ר שיאומי מאפשרת למחוק קבוצות אפליקציות ויצירת חדשות, כך שתוכלו להתאים את הלאנצ’ר יותר מאי פעם. את העדכון ניתן להשיג כבר ברגעים אלו דרך חנות האפליקציות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים