מצטרף לתחרות: Meizu Note 9 מגיע לישראל במחיר 999 שקלים

Meizu Note 9 (תמונה: Meizu) Meizu Note 9 (תמונה: Meizu)

רשת חנויות האלקטרוניקה והמחשוב באג, האחראית על ייבוא המותג Meizu לישראל, ממשיכה במשימתה להתחרות ביצרנית הסלולר הסינית שיאומי, וזו מביאה כעת את המתחרה האחרון המיוצר על ידי מייזו אשר עונה לשם Meizu Note 9. המכשיר מציע מערך צילום כפול, מערכת שבבים המיועדת לשוק הביניים מבית קוואלקום וסוללה בקיבולת גבוהה.

בחלקו הקדמי של הסמארטפון מתפרס מסך בגודל 6.2 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2244 על 1080 פיקסלים. בחלקה העליון של התצוגה נמצא מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’ המאחסנת את מצלמת הסלפי, כששאר מאפייני התצוגה מעידים על צפיפות פיקסלים של 403 פיקסלים לאינץ’, רמת ניגודיות של 1500 ל-1 ויחס תצוגה של 18.7 על 9.

חטיבת הביצועים מבוססת על מערכת השבבים Snapdragon 675, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות עוצמתיות מסוג Kryo 460 Gold בתדר 2 גיגה-הרץ ו-6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Kryo 460 Silver בתדר 1.7 גיגה-הרץ. על גזרת ריבוי המשימות לוקח אחריות רכיב זיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט, יחד עם 128 גיגה-בייט של זיכרון עבודה שאינם ניתנים להרחבה.

Meizu Note 9 (תמונה: Meizu)
Meizu Note 9 (תמונה: Meizu)

מערכת ההפעלה המנהלת את העניינים הינה אנדרואיד 9 פאי, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש Flyme 7.2 ואת המערך כולו מריצה סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה התומכת בטעינה מהירה בהספק של 18 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C. סורק טביעות האצבע של המכשיר ממוקם בחלקו האחורי, שם גם נמצא את גב הזכוכית המבריק ומערך הצילום הכפול.

המערך המדובר כולל זוג חיישני 48 ו-5 מגה פיקסל, כשחיישן ה-48 מגה פיקסל מבצע שימוש ב-Pixel Binning על מנת לייצא תמונות סופיות ברזולוציית 12 מגה פיקסל ועם גודל פיקסלים של 1.6 מיקרו-מטר במטרה להכניס יותר אור. מפתח הצמצם של החיישן מסתכם ב-f/1.7, בשעה שמצלמת ה-5 מגה פיקסל מהווה חיישן עומק בלבד לתמונות פורטרט. צילומי הסלפי שלכם יצולמו דרך מצלמת 20 מגה פיקסל המתיישבת בתוך המגרעת שבחזית, וזו קולטת אור דרך מפתח צמצם של f/2.0.

את המכשיר תוכלו למצוא ברשת באג במחיר של 999 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים