הוכרז: Samsung Galaxy Tab 7.7 עם מסך Super AMOLED Plus מעבד כפול ליבה 1.4Ghz ו-Honeycomb 3.2

חברת סמסונג הכריזה לפני זמן קצר על הטאבלט החדש ביותר שלה – ה-Galaxy Tab 7.7, מדובר באחד הטאבלטים המרשימים היותר בשוק הכולל לראשונה מסך בגודל 7.7 אינץ’ מסוג Super AMOLED Plus ברזולוצייה של 1280X800. ה-Galaxy Tab 7.7 מצליח להפתיע אותנו ובגדול עם מעבד עוצמתי כפול ליבה במהירות 1.4Ghz (פלטפורמת Exynos של סמסונג), עובי של 7.89 מ”מ בלבד ומשקל של 335 גרם – ללא ספק פתיחה אדירה ל-IFA 2011.

האמת, לא ציפינו כי סמסונג תצליח להפתיע אותנו שוב כפי שעשת עם ה-Galaxy S II בעת הכרזתו וכעת החברה מעלה את הרף עם ה-Galaxy Tab 7.7 ומסך ה-Super AMOLED Plus המצויין בגודל 7.7 אינץ’. מפרטו כולל מצלמת 3 מגה-פיקסל אחורית, 2 מגה-פיקסל קדמית, זיכרון מובנה בנפח 16GB/32GB/64GB (בהאתם לדגמים השונים), WiFi, בלוטות’ 3.0, GPS, חריץ MicroSD שנעדר מטאבלטים ה-Tab 10.1 וה-Tab 8.9 עם תמיכה בעד 32GB נוספים ותמיכה ברשתות סלולר מהירות מסוג HSPA+. סוללת המכשיר הינה בנפח של 5,100mAh עם זמן שימוש של עד 10.

מערכת ההפעלה שתחבר הכל ביחד ב-Galaxt Tab 7.7 הינה אנדרואיד Honeycomb 3.2, יחד עם ממשק המשתמש TouchWiz UX. כמו כל השקותיה האחרונות של סמסונג, גם הטאבלט מגיע עם הרכזיות השונות של החברה: Social Hub, Music Hub, Readers Hub ולראשונה Games Hub שתכלול משחקים חברתיים. בנוסף, הטאבלט מגיע עם תמיכה בניגון קבצי Divx ו-וידאו באיכות Full HD 1080P.

המפרט של ה-Galaxy Tab 7.7 יחד עם עיצוב האלומיניום המוברש בגבו ומשקלו הסופר-דקיק, הופכים אותו להיות לאחד הטאבלטים היותר מעניינים בשוק. סמסונג הצליחה להתעלות על עצמה שוב ולדחוס כמעט כל מה שיכולנו לבקש בטאבלט קומפקטי, אולם אנחנו סקרנים מאוד לדעת פרטים כמו מחיר וזמינות שעדיין לא נחשפו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים