מיקרוסופט חושפת פרטים ראשונים על עדכון ה-19H2 של ווינדוס 10

לוגו ווינדוס 10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

חברת מיקרוסופט (Microsoft) חשפה פרטים ראשונים על עדכון ה-19H2, שם הקוד לעדכון הבא של מערכת ההפעלה ווינדוס 10, שיהיה זמין החל מהיום עבור משתמשי תוכנית הנסיינים של החברה (Windows Insider) כשהוא מציג נכון לעכשיו שיפורים לעדכון מאי 2019 ללא תוספות משמעותיות.

עדכון ה-19H2 החדש לא צפוי להביא איתו שינויים גדולים למערכת ההפעלה וישמש יותר כמקצה שיפורים ותיקונים לעדכון מאי 2019 שהיה ידוע כעדכון 19H1. העדכון החדש זמין עבור משתמשי המעגל האיטי (Slow ring) של תוכנית הנסיינים של מיקרוסופט, שיצטרכו להשתמש בגרסת מאי 2019 על מנת לקבל את העדכון החדש שיעלה את מספר הגרסה של המערכת ל-18362.10000.

לפי מיקרוסופט, עדכון ה-19H2 החדש יכלול סדרה נבחרת של שינויים לשיפור ביצועים, תכונות יעודיות לארגונים ושיפורים באיכות המערכת, כאשר השינוי הגדול ביותר מגיע בצורת העדכון עצמו. העדכון ישתמש בטכנולוגיית השירות (servicing technology) של מיקרוסופט בדומה לתהליך העדכון החודשי הרגיל והשוטף של החברה ולא כהתקנה מקיפה יותר בדומה לגרסאות קודמות, מה שיקל על ההתקנה שלו.

מיקרוסופט צפויה לשחרר את עדכון ה-19H2 לקהל הרחב בחודש ספטמבר הקרוב.

עם שלל הבעיות הבלתי פוסקות של מיקרוסופט עם עדכוני הווינדוס 10, החברה צפויה להשתמש בעדכון ה-19H2 כסט תיקונים רחב יותר מהרגיל ולא כעדכון משמעותי למערכת ההפעלה שיביא איתו תכונות חדשות למשתמשים. יש לקוות כי יהיה זה העדכון הגדול שימנע בעיות נוספות בעתיד, למרות שקשה להאמין לכך לאור הרקורד ה”מרשים” של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים