Oops, We Did It Again – עובד אפל שכח דגם של ה-iPhone 5 בבר

הסינריו של שנה שעברה, קורה גם השנה. עובד חברת אפל בילה במועדון ה-Cava 22 בסן-פרנסיסקו ושכח על הבר דגם של מכשיר ה-iPhone 5. לפי דיווח שמגיע מאתר CNET, עובד החברה שסיים את הבילוי, הגיע לביתו ולא מצא את המכשיר. עוד באותו הלילה, הוא ניסה את מזלו והתקשר אל הבר מספר פעמים לבדוק האם נמצאה האבדה, אך נציגי הבר ענו לו בשלילה. לאחר יום או יומיים, התקשר נציג אפל אל המשטרה האזורית, וביקש את עזרתם במציאת המכשיר שאבד. לטענתו, המכשיר הינו יוצא מן הכלל ויקר ערך.

חברת אפל הצליחה לאכן את המכשיר בדירה קטנה באזור סן-פרנסיסקו. נציגי אפל והמשטרה הגיעו אל המקום ופגשו שם בחור כבן 20 שבילה באותו הלילה בבר. לאחר דין ודברים, הבחור שאמר שאינו יודע דבר על המכשיר, נדרש לחיפוש בביתו. החיפוש לא העלה דבר ולא נמצא בבית כל זכר למכשיר. רגע לפני צאתם מביתו הציע נציג אפל, בניסיון נואש אחרון, סכום כסף עבור האבדה, אך גם פה לא נחלה הצלחה.

לפי הדיווחים, המכשיר נמכר לקונה אנונימי ב-Craigslist, לוח יד שנייה באינטרנט, במחיר זעום של $200. כזכור, בשנה שעברה קנה אתר Gizmodo את iPhone 4 שגם כן השכח בבר תמורת 5000$ ופרסם את תמונותיו טרם חשיפתו הרשמית. האם גם השנה נקבל את תמונת המכשיר החדש טרם הסרת הלוט?

(מקור – BGR)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים