הוכרזו: Sony WF-1000XM3 – אוזניות אלחוטיות עם ביטול רעשים אקטיבי

אוזניות WF-1000XM3 (מקור סוני)

חברת סוני (Sony) הכריזה על ה-WF-1000XM3, אוזניות אלחוטיות באמת (TWS) המגיעות כתוספת החדשה ביותר למשפחת אוזניות ה-1000X של החברה. הדגם החדש יציע סינון רעשים אקטיבי מתקדם עם זמן סוללה ארוך במיוחד של עד 32 שעות שימוש.

אוזניות ה-XM3 החדשות מצטרפות לטרנד אוזניות In-Ear האלחוטיות באמת TWS (ר”ת True Wireless Stereo) הפופולרי כיום, כשהן מציעות סינון רעשים אקטיבי עם טכנולוגיית Dual Noise Sensor לזיהוי רעשי רקע באמצעות מיקרופון חיצוני יעודי באוזניות, כשאת הסינון יבצע שבב ה-QN1e החדש של סוני, גרסה משודרגת לשבב ה-QN1 הקודם.

אף שמדובר באוזניות In-Ear קטנות, הן יהנו מאיכות שמע גבוהה, בדומה לאוזניות סוני האחרות, זאת הודות לדרייברים בגודל 0.29 אינץ’, מעבד אותות דיגיטלי לאנלוגי (DAC) של 24 ביט ותמיכה בטכנולוגיית ה-DSEE HX (ר”ת Digital Sound Enhancement Engine HX).

אוזניות WF-1000XM3 שחורות (מקור סוני)

האוזניות יציעו זמן שימוש ארוך של עד 6 שעות שימוש רצופות עם סינון רעשים פעיל או 8 שעות ללא סינון רעשים, כאשר מארז הטעינה יוכל לספק 18 שעות שימוש נוספות עם סינון רעשים או 24 שעות ללא סינון רעשים פעיל. בנוסף, האוזניות תומכות בטעינה מהירה המאפשרת שימוש של 90 דקות אחרי טעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות ה-WF-1000XM3 ימכרו החל מהחודש במחיר של 230 דולר בצבע שחור או כסוף.

סדרת ה-1000X של סוני מוכרת היטב כאחת מסדרות אוזניות סינון הרעשים הטובות בעולם, כאשר הדגם החדש לוקח את הטכנולוגיה הקיימת של החברה ודוחס אותה לאוזניות TWS קטנות וקומפקטיות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים