דיווח: מכשירי סדרת Xiaomi Mi A3 ייחשפו עם מפרט של דגמי ה-Xiaomi Mi CC9

Mi CC9 (תמונה: Xiaomi) Mi CC9 (תמונה: Xiaomi)

מעל שנה חלפה מאז שיאומי השיקה את סדרת ה-Xiaomi Mi A2 אשר הגיעה גם לארצנו הקטנה, מה שגורם לנו לצפות ליציאתה של הסדרה השלישית ממש בכל רגע. הסימנים הראשונים לכך ששיאומי אמורה להביא אלינו בקרוב מאוד את המכשירים הללו כבר בחוץ, ואלו הגיעו אלינו דרך רשות התקשורת הפדרלית (FCC) אשר העבירה דרכה לאחרונה את ה-Xiaomi Mi CC9e עם סממן קטן וחשוב מאוד.

את ה-Xiaomi Mi CC9e הציגה שיאומי לעולם רק לפני מספר ימים, כשעל פי משרד התקשורת הסיני TENAA, שם הדגם המלא הינו M1906F9SC. אומנם, מכשיר נוסף תחת שם הדגם M1906F9SH עבר דרך רשות התקשורת הפדרלית (FCC) וזה החליף את האות האחרונה C באות H, כשהמיתוג של מערכת ההפעלה Android One נמצא בחלקו הימני והתחתון לעומת הדגם הרגיל שאינו מגיע עם המיתוג המוזכר.

Xiaomi Mi A3 Lite (תמונה: FCC)
Xiaomi Mi A3 Lite (תמונה: FCC)

מערכת ההפעלה Android One הינה גרסה בסיסית של אנדרואיד אותה מפיצה גוגל, אשר אינה כוללת ממשקי משתמש מותאמים וזמינה בגרסה הנקייה כפי שגוגל מפיצה אותה במקור. סדרת Android One נהנית מעדכוני תוכנה ומערכת מהירים יותר מאלו המגיעים למכשירים המשתמשים בממשקי משתמש מותאמים והפכה פופולרית בקרב יצרנים שונים, בהם שיאומי, שמציגה מידי שנה דגמים בודדים בגרסה נקייה זו, ונוקיה – שכלל מכשיריה מופצים עם גרסה זו של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

סדרת ה-Android One של שיאומי, אשר מופצת באופן גלובלי, הינה סדרת ה-A, וגם עם דגמי ה-Mi A2 הייתה גרסה ממותגת מחדש שהתבססה על דגמי ה-Redmi 6 Pro וה-Mi 6X הסיניים, כך שאנחנו לא מופתעים כששיאומי לוקחת דגמים שכבר הוכרזו במטרה לשווק אותם אחרת באופן גלובלי לסדרת ה-A. יתרה מכך, משתמש ברשת החברתית הסינית Weibo העלה צילום מסך ממכשיר ה-CC9e, כששם מצויין שם הקוד laurel_sprout.

שם הקוד _sprout מוביל את סדרת ה-A של שיאומי מזה מספר שנים, ואותו ראינו גם על דגמי ה-Mi A2 וה-Mi A1. על פי הרמזים הללו, ניתן להסיק כבר בשלב זה כי דגמי ה-CC9 וה-CC9e יימצאו את דרכם לשווקים הגלובליים תחת השמות Xiaomi Mi A3 ו-Xiaomi Mi A3 Lite. את הפרטים המלאים אודות סדרת ה-CC9 ניתן למצוא בלחיצה כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים