וואווי מתכננת לחשוף את מערכת ההפעלה EMUI 10 באוגוסט

לוגו וואווי (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

כנס המפתחים הקרוב של חברת Huawei יתקיים בחודש הבא בין התאריכים 9-11 באוגוסט וכעת אנו לומדים על לפחות הכרזה משמעותית אחת שתבצע החברה במסגרת הכנס. באתר המפתחים של החברה פירסמה וואווי את לוחות הזמנים לאירוע הפתיחה של הכנס, שם מופיעה התייחסות להכרזה על מערכת ההפעלה EMUI 10 במסגרת נאום שיישא נשיא חטיבת מוצרי התוכנה העסקיים של החברה.

מערכת ההפעלה EMUI (לשעבר “Emotion UI”) מגיעה מזה שנים רבות על גבי מכשירי הטלפון והטאבלטים של Huawei, כאשר היא מבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל. בשנים האחרונות השתמשה היצרנית הסינית במספור הזהה לזה של גרסאות אנדרואיד בהצגת הגרסאות החדשות של EMUI, כך שגרסה 10 רומזת לכך ש-EMUI 10 תהיה מבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 (שם קוד: Android Q) אותה צפויה גוגל להפיץ סביב אוגוסט-ספטמבר על פי לוחות הזמנים שפירסמה.

חשיפת EMUI 10 בלו"ז כנס HDC 2019 (צילמסך HDC2019)
חשיפת EMUI 10 בלו”ז כנס HDC 2019 (צילמסך HDC2019)

על פי הדלפות קודמות הנוגעות ל-EMUI 10, אשר מבוססות על גרסאות בטא, תהיה מערכת ההפעלה החדשה מבוססת על Android Q ותציג עדכונים ויזואלים קלים ברחבי המערכת לצד שיפור משמעותי בביצועים.

הגרסה החדשה צפויה להציג שינויים קלים באפליקציית המצלמה, לוגו מעודכן והעברת כפתור ההפעלה של ממשק המשתמש לצבע השחור (Dark Mode) למקום ההגיוני יותר תחת הגדרות התצוגה, במקום תחת הגדרות הסוללה בו מופיעה האפשרות בגרסאות EMUI 9.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים