דיווח: לשאנה לינץ’ מקפטן מארוול תחליף את ג’יימס בונד בתפקיד 007

לשאנה לינץ' מתוך "קפטן מארוול" לשאנה לינץ’ מתוך “קפטן מארוול” (באדיבות מארוול \ פורום פילם)

הסרט ה-25 של המרגל הבריטי המיתולוגי ג’יימס בונד (שם קוד: 007) צפוי להגיע רק בשנה הבאה אך בינתיים הולכות ומתגברות השמועות בנוגע ל”בונד 25″ (Bond 25), כשהדיילי מייל הבריטי מדווח כי לשאנה לינץ’ (Lashana Lynch) תתפוס את מקומו של ג’יימס בונד מידיו של דניאל קרייג בתפקיד 007 במהלך הסרט.

שמה של לינץ’, שכיכבה בסרט קפטן מארוול לצידה של ברי לארסון בתפקיד חברתה טייסת הקרב מריה רמבו, הוצמד לסרט “בונד 25” לפני זמן מה והיא אף הופיעה בטיזר קצר שמציג קטע מאחורי הקלעים במהלך ההפקה:

לינץ’ תגלם את דמותה של “נומי” (Nomi), אשר על פי הדיווח של הדיילי מייל תהיה סוכנת ב-MI6 שתתפוס את תפקידו של ג’יימס בונד כסוכנת 007 לאחר שזה פרש מסוכנות הביון. אך בעוד לינץ’ תהיה סוכנת 007, בונד של דניאל קרייג יתפוס את מירב תשומת הלב כשיתבקש לחזור ולעזור במשימה הבאה כנגד הנבל החדש, את זה יגלם רמי מאלק מ”מר רובוט” ו”רפסודיה בוהמית”. הדיווח מציין גם כי הלך הרוח הידוע של בונד כמרגל כובש נשים ימשיך גם לסרט זה, כשדמותה של “נומי” עשויה להיות מושא האהבה שלו בסרט החדש.

שחקנית חיזוק נוספת ל”בונד 25″ היא פיבי וולר-ברידג’ (Phoebe Waller Bridge), שתצטרף אל צוות הכותבים של הסרט מאחורי הקלעים. וולר-ברידג’ עומדת מאחורי סדרות מצליחות כמו “להרוג את איב” ו-Fleabag, בה היא גם מככבת בתפקיד הראשי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים