הוכרז: Huami Amazfit GTR – שעון חכם עם זמן סוללה של עד 74 ימים

שעוני Amazfit GTR (מקור Huami) שעוני Amazfit GTR (מקור Huami)

יצרנית השעונים החכמים Huami, המוכרת בעיקר דרך השותפות שיצרה עם חברת שיאומי (Xiaomi), הכריזה על התוספת החדשה ביותר לסדרת שעוני ה-Amazfit ה-Amazfit GTR, שעון חכם בעל מסך AMOLED צבעוני שיגיע בגודל 42 ו-47 מ”מ מצופה Gorilla Glass 3 לעמידות מוגברת.

בניגוד לדגמי ה-Amazfit הקודמים, שנחשבו יותר לשעוני ספורט, Huami בחרה לשווק את ה-GTR החדש כשעון יום יומי ואף כדגם יוקרה, כאשר דגם ה-42 מ”מ מגיע ב-4 אפשרויות צבע שונות בנוסף לגרסה מיוחדת של סברובסקי (Swarovski) עם 60 קריסטלים במסגרת השעון, ואילו שעון ה-GTR בגרסת ה-47 מ”מ יגיע עם גוף עשוי אלומיניום, פלדה או טיטניום בתוספת מהדורת Iron Man מוגבלת.

בעוד ש-Huami מכוונת את שעון ה-GTR לשימוש רגיל ולא לשימוש ספורטיבי, שתי הגרסאות יהיו עמידות למים בתקן 5ATM לשם צלילה עד לעומק של 50 מטרים, ויגיעו עם אפשרות למעקב אחר 12 פעילויות ספורט שונות, מעקב דופק רציף באמצעות חיישן BioTracker PPG ומעקב מיקום בטכנולוגיית GPS ו-GLONASS.

 

מפרט שתי גרסאות השעונים יהיה זהה, אף ש-Huami לא מוסרת איזה מערכת שבבים מפעילה אותם, כשההבדלים בין הגרסאות יתמקדו במשקל, גודל המסך והסוללה של השעונים. גרסת ה-42 מ”מ תגיע עם מסך 1.2 אינץ’ ברזולוציית 390×390 בשילוב עם סוללת 195mAh שאמורה להספיק לשימוש של עד 12 ימים במצב רגיל או עד 34 ימים במצב בסיסי, כשהשעון עצמו ישקול 25.5 גרם.

לעומת זאת, גרסת ה-47 מ”מ תגיע עם מסך 1.39 אינץ’ ברזולוציית 454×454 וסוללת 410mAh שאמורה להספיק לשימוש של עד 24 ימים במצב רגיל או עד 74 ימים במצב בסיסי, משקל השעון ישתנה לפי החומר, כאשר הוא ישקול 36 גרם בגרסת האלומיניום, 48 גרם בגרסת הפלדה ו-40 גרם בגרסת הטיטניום.

שעון ה-Amazfit GTR בגרסת ה-42 מ”מ ימכר במחיר של 799 יואן (כ~412 ש”ח) לגרסה הרגילה ו-999 יואן (כ~515 ש”ח) לגרסת הסברובסקי המיוחדת.

גרסת ה-47 מ”מ של השעון תימכר במחיר של 999 יואן (כ~515 ש”ח ) לגרסת האלומיניום והפלדה, כאשר גרסת הטיטניום ומהדורת ה-Iron Man תעלה 1399 יואן (כ~721 ש”ח).

שעון ה-GTR החדש של Huami מסמן את הניסיון של החברה למתג את עצמה מחדש מיצרנית שעוני כושר חכמים ליצרנית שעונים חכמים באופן כללי, כאשר היא משנה את עיצוב השעונים החדשים בהתאם עם שימוש בחומרים מיוחדים בגוף השעון עצמו ועד שילוב קריסטלי סברובסקי בשעון.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים