תמונות הדמיה מודלפות מציגות חור מסתורי בחלקו הקדמי של ה-Google Pixel 4

Google Pixel 4 (תמונה: igeeksblog)

כמעט שבועיים חלפו מאז ראינו לראשונה את ה-Google Pixel 4 XL בתמונות הדמיה מלאות וכעת אנחנו נחשפים אל אחיו הקטן בתמונות הדמיה דרך המדליף המוכר OnLeaks. גם בתמונות הללו וגם בקודמות, המדליף תוהה מה משמעותו של החור המסתורי בשולו העליון של הדגם הקטן והאח הבוגר, אם כי כרגע נוכל לספק רק השערות הנוגעות לעניין.

לעומת דגם ה-Pixel 4 XL, הדגם הסטנדרטי מגיע עם מסך בגודל 5.6 אינץ’ המוגבל על ידי שוליים לא קטנים במיוחד בחלקו העליון והתחתון, כשאת אלו היינו רגילים לראות ב-2017 ו-2018, אך בשנה הנוכחית, כשאנחנו צופים במכשירים נטולי שוליים כמעט לחלוטין מכל עבר, קשה לנו להשלים עם העיצוב הנראה בתמונות. במידה ונדלג על העיצוב, ניתן להבחין כי בשולו העליון של המכשיר גוגל משלבת זוג מצלמות סלפי, זוג חיישנים לא ברורים ואפרכסת שמע.

מידותיו של הפיקסל 4 נפרסות לאורך של 147 מ”מ, יחד עם רוחב של 68.9 מ”מ, עובי של 8.2 מ”מ ללא בליטת המצלמה ו-9.3 מ”מ עם בליטת המצלמה. בחלקו האחורי של המכשיר מסתתר מערך הצילום המשולש, אשר מורכב מחיישן רגיל, חיישן המשוער שיהיה מיועד לצילום בזווית רחבה או לביצוע זום וחיישן עומק, לצד מבזק LED ומיקרופון. המודול הריבועי המאחסן את כולם ממוקם בחלקו האחורי והעליון של המכשיר, כשלוגו החברה מתנוסס בחלקו התחתון.

Google Pixel 4 (תמונה: igeeksblog)
Google Pixel 4 (תמונה: igeeksblog)

החלק המסקרן בסיפור מתגלה כאשר OnLeaks מספר לנו שיש חור עמוק בחזית המכשיר העליונה אשר כנראה תאחסן את פרויקט סולי. הפרויקט המוזכר הוא פרויקט של גוגל משנת 2015 אשר מסוגל להפוך כל תנועת יד קטנה שלנו לפעולה שתתבצע על גבי מכשיר כזה או אחר. בין אם זה חספוס של האצבעות או נגיעה בין זוג אצבעות, כל תזוזה קטנה אמורה להירשם במכשיר ולהיות מוגדרת כפעולה שתתבצע ללא כל מגע. עוד על הפרויקט תוכלו לצפות ביוטיוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים