הדלפה: Samsung Galaxy Book S מופיע בתמונות הכרזה רשמיות

Samsung Galaxy Book S (תמונה: Twitter/Evleaks) Samsung Galaxy Book S (תמונה: Twitter/Evleaks)

קרוב לשנה חלפה מאז סמסונג הציגה לראשונה את ה-Samsung Galaxy Book 2 – מחשב נייד המבוסס על מערכת שבבים מבית קוואלקום שמחליף את המעבד מבית אינטל המופיע ברוב הניידים בשוק. כעת נראה כי הדור הבא מבית החברה יגיע תחת השם Galaxy Book S, ויכלול גם הוא מערכת שבבים המיוצרת על ידי קוואלקום.

מערכת השבבים אשר הוטמעה בדגם ה-Galaxy Book 2 הייתה ה-Snapdragon 850 שיוצרה בשביל מערכת ההפעלה Windows 10, כך שלא הייתה זו הפתעה גמורה כשראינו את ה-Galaxy Book 2 מגיע איתה. לעומת זאת, מבחן ביצועים בו עבר הדגם החדש הראה כי מערכת השבבים הבאה רצה בתדר מירבי של 2.84 גיגה-הרץ וכוללת 8 ליבות בסך הכל, זוג מאפיינים הגורמים לנו לחשוב באופן ישיר על ה-Snapdragon 855.

בנוסף לכך, מבחן הביצועים מעיד גם על קיומו של רכיב זיכרון עבודה (RAM) על סך 8 גיגה-בייט ועל כך שזה הוא התקן מבית סמסונג המריץ את מערכת ההפעלה Windows 10. בתמונות העדכניות אשר מגיעות אלינו דרך המדליף המוכר אוון בלאס (evleaks@) אנחנו רואים לראשונה את ה-Galaxy Book S במלואו, עם מסך המגיע כמעט מקצה לקצה ועיצוב מודרני.

בלאס מציג את ה-Galaxy Book S מ-3 זוויות שונות המראות את המחשב ממבט עליון, ישיר ומהצד. בתמונת המבט העליון אנחנו נחשפים אל מקלדת בפריסה סטנדרטית, ללא לוח ספרות מלא ועם מקשי חיצים המתפקדים גם כמקשי Home, Pg up, Pg down ו-End. מהצד נוכל להבחין במחבר מסוג USB Type-C ומה שנראה כמו חיבור לאוזניות או מחבר טעינה עגול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים