כך תצפו בשידור החי מאירוע ההכרזה על סדרת ה-Galaxy Note 10

Samsung UNPACKED 2019 Invitation (תמונה: סמסונג)

לאחר כמות גדולה במיוחד של הדלפות הנוגעות לסדרת מכשירי ה-Galaxy Note 10 החדשה עליה סמסונג תכריז בקרוב מאוד, הגיע הזמן בו החברה תציג לנו באופן רשמי את זוג המכשירים החדשים ואנחנו כבר נמצאים באירוע ה-Unpacked 2019 על מנת לעדכן אתכם בכל העדכונים החיים. במסגרת האירוע סמסונג תציג את זוג מכשירי הדגל הבאים שלה לחצי השנה הקרובה, ובו תוכלו לצפות בשידור חי דרך מספר ערוצים.

סדרת ה-Galaxy Note 10

רק לפני שבוע חשבנו כי סמסונג תשמור את טאבלט ה-Galaxy Tab S6 והשעון החכם Galaxy Watch Active 2 לאירוע ההכרזה ב-7 באוגוסט, אך נראה כי זו העדיפה להציג את זוג המוצרים המוזכרים לפני כן על מנת לפנות את הבמה לסדרת מכשירי הדגל הבאה שלה. הסדרה העדכנית מציעה עיצוב מרענן, מפרט משודרג וחיי סוללה ארוכים יותר.

ה-Galaxy Note 10 כבר נחשף דרך הדלפות רבות ולפיהן יביא עמו המכשיר מסך בגודל 6.3 אינץ’, ברזולוציית +Full HD ועם פאנל מסוג Dynamic AMOLED כשבחלקו העליון יימצא חור מצלמה הממוקם באמצע. לעומתו, דגם הפלוס צפוי להגיע עם מסך בגודל 6.8 אינץ’, ברזולוציית +Quad HD ועם פאנל זהה. מתחת למכסה המנוע פועמת מערכת השבבים Exynos 9825 ברוב חלקי העולם וה-Snapdragon 855 בארצות הברית, יחד עם 8 או 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-256, 512 גיגה-בייט או 1 טרה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה בדגם הרגיל וניתן להרחבה בדגם הפלוס.

מערך הצילום בין השניים לא צפוי להציג יותר מידי שינויים, כשהחיישן הראשי יגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם המשתנה בין f/1.5 ל-f/1.8 ול-f/2.4, בשעה שהחיישן המשני והרחב יגיע ברזולוציית 16 מגה פיקסל במפתח צמצם f/2.1 והחיישן השלישי ברזולוציית 12 מגה פיקסל ויתיר גישה אל זום אופטי עד פי 2.

מצלמת הסלפי תגיע ברזולוציית 10 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2 ותמיכה בצילום וידאו ברזולוציית 4K בקצב של 30 פרימיים לשנייה. דגם הפלוס יגיע גם עם חיישן עומק אחורי הנקרא DepthVision, וזה ישפר את ביצועי צילום הפורטרט וההפרדה בין האובייקט לרקע.

הסוללה שתריץ את המערך כולו בזוג המכשירים תגיע בקיבולת של 3500 ו-4300 מיליאמפר/שעה, בהתאמה, עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 45 וואט דרך מחבר USB Type-C ובטעינה אלחוטית בהספק של 15 וואט. זוג המכשירים יהיו מוגנים מפני מים ואבק בתקן IP68, כשמתחת לפני התצוגה נמצא גם כאן את סורק טביעות האצבע מסדרת ה-UltraSonic של קוואלקום ואת עט הסטיילוס המוכר עם תמיכה בבלוטות’ וב-4096 רמות לחיצה שונות.

בשידור החי תוכלו לצפות דרך הסרטון שבראש הכתבה החל מהשעה 23:00, או דרך אחד מהקישורים הבאים בלחיצה על הספרות 1 / 2 / 3 / 4.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים