“נזרקתי מהקרב”: משתמש ב-Mortal Kombat 11 מפיל את האינטרנט של יריביו כדי לנצח

משתמש זדוני במשחק המכות Mortal Kombat 11 חיבל בחיבור האינטרנט של יריביו על מנת להתקדם בסולם הדרגות ולהגיע לרמה הגבוהה ביותר האפשרית במשחק. כאשר הקרב התחיל, המשתמש התקיף את חיבור האינטרנט של יריביו מחוץ למשחק, מה שגרם לניתוק של היריב מהמשחק. בכך, השחקן הזדוני קיבל נקודה טכנית והוכתר כמנצח. באופן זה הצליח השחקן הזדוני להתקדם בסולם הדרגות של Mortal Kombat 11 עד לדרגת “אל קדום” (Elder God).

דיווחים אודות משתמש המחבל בשחקנים אחרים ב-MK11 החלו להופיע ברשת, כאשר השחקנים התלוננו כי כמה שניות לאחר תחילת המשחק, האינטרנט בביתם הפסיק לפעול. השחקן הזדוני איתר את ה-IP של יריביו (כתובת האינטרנט שלהם), והציף אותם בתקשורת עד שהחיבור שלהם הפך ללא-שמיש, או עד שהם נותקו מהספק. מתקפה זו ידועה בשם DDOS – אחת ממתקפות האינטרנט המוכרות והוותיקות ביותר.

השחקנים הלגיטימיים שנותקו מהמשחק בעקבות המתקפה, מדווחים כי התוקף הזדהה בשמות PA3com, PA4com ו-SonGokuDZ. התופעה זוהתה בקהילת שחקני ה-PS4 אולם נראה כי המשתמש פעיל גם בפלטפורמות נוספות. Mortal Kombat 11, שיצא בחודש אפריל, זמין גם למחשב האישי, ל-Xbox One ול-Nintendo Switch.

נזרקתי מקרב מול משתמש בשם PA3com בתוך פחות מעשר שניות אחרי שראיתי את השם שלו. עכשיו, עשר דקות לאחר מכן, האינטרנט בבית שלי עדיין לא עובד. רק רציתי להודיע לכם שהוא פועל מהר וללא רחמים.

מדוע שמישהו ירצה לרמות כך? יתכן והשחקן הזדוני נהנה להתקדם ללא מאמץ, אולם סביר יותר להניח כי מאחורי הסיפור עומד מניע כלכלי: רמאים יכולים למכור משתמשים עם נתונים יוצאי דופן לאלו המוכנים לשלם. הרמאי האלמוני השתמש בכמה חשבונות שונים אותם קידם בנפרד, ולכן סביר להניח שקיווה למכור את המשתמשים הללו בהמשך הדרך תמורת סכום כסף משמעותי.

עם זאת, כנראה שהדבר לא יעלה בידו. חברת NetherRealm, המפתחת את המשחק, כבר מודעת לבעיה. עדיין לא ברור מה הפתרון שתציע החברה, שכן היא אינה מסוגלת למנוע מתקפות DDOS, אך היא כן מסוגלת “לסמן” את החשבונות של המשתמש הזדוני, לשלול ממנו את הדרגות ולגרש אותו מהמשחק באופן תמידי.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים