הוכרזה גרסה משודרגת של System Shock 2

חברת Nightdive Studios הכריזה על גרסה משודרגת ל-System Shock 2. החברה כבר פיקחה על ההוצאה המחודשת של המשחק ב-2013, ועובדת בנוסף על חידוש של System Shock, המשחק הראשון בסדרה הוותיקה. נראה כי לא מדובר בחידוש (Remake) אלא במתיחת פנים למשחק הנוסטלגי עצמו.

משחקי System Shock נחשבים למשחקי סימולטור אימרסיבי – שילוב בין פעולה, תפקידים, חקר וסימולציה של מציאות אחרת, מגוף ראשון. במשחקים אלו אנו מתמודדים מול מערכת אינטלגנציה מלאכותית מרושעת, ובעלת אופי ייחודי למדי, אשר מנסה לחסל אותנו בכל דרך אפשרית. באופן מסוים משחקי System Shock היוו את ההשראה לכותרים שהגיעו מאוחר יותר, כמו BioShock.

ביקשתם את זה, ואנחנו עובדים על זה“, נמסר מ-Nightdive Studios בטוויטר. ראוי לציין כי גם כיום ניתן להוריד את המשחק System Shock 2 ולהתנסות בו, ולמרות שעדיין מדובר במשחק קלאסי ומעניין, עם רעיונות פורצי דרך ועיצוב סאונד נפלא, נראה כי לחלק מהשחקנים שאינם מכירים את המשחק קשה יותר להתחבר אליו.

לא נמסרו פרטים רבים אודות הגרסה המשופרת נכון לזמן זה, אך כנראה נשמע עוד על הפרויקט בקרוב. סביר להניח שהגרסה המשופרת של המשחק תציע רזולוציות גבוהות יותר, תמיכה במסכים רחבים ושליטה מודרנית יותר במשחק. ייתכן גם ו-Nightdive Studios ישפרו את סיום המשחק, שלא תמיד התקבל באהדה. בינתיים, נראה כי העבודה על System Shock 3 ממשיכה בחברת OtherSide Entertainment, כך שלחובבי System Shock יש הרבה למה לצפות בעתיד הנראה לעין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים