הוכרז: DJI Osmo Mobile 3 – דור שלישי של הגימבל הנייד

גימבל Osmo Mobile 3 (מקור DJI)

חברת DJI, המוכרת יותר מתחום רחפני הצילום, הכריזה על הדור השלישי של מייצב המצלמה (גימבל) שלה, ה-Osmo Mobile 3. הדור החדש של הגימבל מגיע בעיצוב משופר ומתקפל הנוח יותר לאחסון עם משקל נמוך יותר לנוחות מוגברת בצילום וידאו יציב במיוחד באמצעות המכשיר הסלולרי.

דגם ה-Osmo Mobile החדש ממשיך את דרכו של הדגם הקודם מ-2018, ה-Osmo Mobile 2, כשהוא משפר את העיצוב הכללי לנוחות מוגברת בשימוש ביד אחת עם משקל של 405 גרם, כאשר סוללת ה-2450mAh אמורה להספיק לכ-15 שעות צילום וידאו. בנוסף, החברה עדכנה את חיבור הטעינה ל-USB-C ואת חיבור הבלוטות’ ל-Bluetooth LE 5.0.

החברה שילבה בגימבל החדש תמיכה באפליקציית ה-DJI Mimo שלה עם מצב Active Track המאפשר מעקב אוטומטי אחר האובייקט המצולם ללא התערבות המשתמש. בדומה לדגמים הקודמים, ניתן יהיה למצוא אפשרויות צילום מגוונות הכוללות מצבים צילום כמו צילום בהילוך איטי, צילום מהיר (Timelapse), פנורמה, שליטה באמצעות מחוות ועוד.

גימבל ה-Osmo Mobile 3 של DJI זמין למכירה במחיר של 119$ לדגם הבסיסי או 139$ לערכה הכוללת מארז נשיאה וחצובה של החברה.

הגימבל החדש של DJI בולט בעיקר הודות העיצוב הזעיר והמתקפל שלו שמאפשר לו להיות כלי נוח לנשיאה עבור משתמשים שזקוקים לצילום וידאו יציב בדרכים, זאת לעומת הדגמים הקודמים של החברה או מוצרים מתחרים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים