שיאומי תחל בקרוב בהפצת ה-Xiaomi Mi 9T Pro באירופה; ייתכן כי יגיע לישראל בקרוב

Xiaomi Mi 9T Pro Announcement (תמונה: פייסבוק/שיאומי) Xiaomi Mi 9T Pro Announcement (תמונה: פייסבוק/שיאומי)

בזמן שבארצנו הקטנה אנחנו מסתפקים בדגם ה-Xiaomi Mi 9T הסטנדרטי אשר נמכר במחיר המתחיל ב-1599 שקלים ברשתות הנבחרות, נראה כי שיאומי מעוניינת להשיק גם את דגם ה-Redmi K20 Pro ברחבי אירופה תחת השם Xiaomi Mi 9T Pro. ראשונים לקבל את הדגם העדכני יהיו תושבי הולנד, כשההשקה תתרחש שם ב-20 באוגוסט בעוד כשבוע בלבד.

בנוסף אליה, בלגיה ולוקסמבורג יקבלו גם הן את המכשיר באותו התאריך, אך כפי שאנחנו מכירים את שיאומי, ניתן לשער כי המכשיר יעשה את דרכו גם לשאר המדינות שבאירופה זמן קצר לאחר מכן. את ההודעה על השקת המכשיר בהולנד הפיץ העמוד הרשמי של שיאומי במדינה המוזכרת, כשבפוסט עצמו נכתב כי “היינו צריכים לחכות המון זמן!” ובתמונה עצמה נכתב “זה הזמן ל-Mi 9T Pro“.

את המכשיר ניתן להזמין מזה מספר ימים בהולנד, כשזה זמין שם בצבעים שחור, אדום ולבן בגרסאות ה-6/64 גיגה-בייט עבור כ-429 אירו ו-6/128 גיגה-בייט עבור 479 אירו. במידה וברצונכם לרכוש את הצבע הכחול, תצטרכו לרכוש את הגרסה היקרה יותר מבין השניים, כשמידע זה תקף לפחות למדינה המוזכרת וייתכנו שינויים בין המדינות השונות. בהמרה לשקלים, מדובר בכ-1680 שקלים ובכ-1880 שקלים בהתאמה.

מעבר לכך, ההבדלים בין ה-Mi 9T ל-Mi 9T Pro מסתכמים בהחלפת מערכת השבבים מ-Snapdragon 730 ל-Snapdragon 855, כשסוללת ה-4000 מיליאמפר/שעה בשני המכשירים תומכת בטעינה מהירה בהספק של 18 וואט בדגם הרגיל ובהספק של 27 וואט בדגם הפרו. את ה-Mi 9T מתמחרת שיאומי בעולם תחת תג מחיר של 300 אירו, כשבארץ הוא נמכר עבור 1599 שקלים. עקב כך, נוכל לשער כי מחירו של ה-Mi 9T Pro יתורגם בארץ למחיר של כ-2199 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים