הוכרז: Vapor X – שעון חכם במשקל נוצה

שעון ה-Misfit Vapor X (מקור Misfit)

יצרנית השעון החכמים Misfit הכריזה על דגם חדש בסדרת שעוני ה-Vapor החכמים שלה, ה-Vapor X. מדובר בשעון חכם בגודל 42 מ”מ עם מסך AMOLED בגודל 1.19 אינץ’, שלטענת החברה הוא גם השעון החכם הקל ביותר בעולם בקטגוריה שלו עם משקל של 43 גרם בלבד.

שעון ה-Vapor X החדש הוא דור ההמשך לשעון ה-Vapor 2 הקודם של החברה המשתמש במערכת Wear OS של גוגל, אך בשונה ממנו מגיע עם ערכת השבבים Snapdragon 3100 של קוואלקום (Qualcomm). גוף השעון עשוי אלומיניום ויגיע ב-5 צבעים שונים יחד עם רצועת ספורט +Sport Strap העשויה סיליקון של החברה כשהשעון תואם לרצועות 20 מ”מ סטנדרטיות.

Misfit שילבה בשעון החדש את מערכת השבבים החדשה של קוואלקום והרבה תכונות שהתרגלנו לראות בשעונים חכמים כיום, עם GPS מובנה, תמיכה ב-NFC, מד דופק ועמידות במים של 3ATM (עומק 30 מטר), כשלצד זאת היא משלבת בו זיכרון מובנה של 512MB ואחסון של 4GB.

מבחינת זמן השימוש בשעון, סוללת ה-300mAh אמורה להספיק לשימוש של +24 שעות במצב רגיל או עד 3 ימים במצב חיסכון בסוללה, כאשר השעון תומך בטעינה מהירה של 80% מהסוללה ב-50 דקות.

שעון ה-Vapor X זמין למכירה במחיר השקה מיוחד של 200 דולר כאשר המחיר הרגיל של השעון עומד על 280$.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים