ווסטרן דיגיטל מכריזה על משפחת כונני WD_Black חיצוניים לשחקני מחשב וקונסולות

משפחת כונני ה-WD_Black החיצוניים (מקור WD)

יצרנית הכוננים הקשיחים ווסטרן דיגיטל (WD) הכריזה במהלך כנס המשחקים Gamescom 2019 שנערך בגרמניה על משפחת כונני אחסון חיצוניים חדשה מסדרת WD_Black הכוללת 3 כוננים חיצוניים שונים לשחקני מחשב וקונסולות, בהם כונן ה-WD_Black D10 Game Drive בגרסת Xbox One המגיע בנפח של עד 12TB ומסוגל לאחסן עד 300 משחקים.

סדרת כונני ה-WD_Black החיצוניים מצטרפים לכונן ה-WD Black SN750 NVMe SSD של החברה כפתרונות ייעודיים לקהל שחקני המחשב והקונסולות, כאשר בנוסף לדגמי ה-P10 ו-D10 הרגילים, WD חברה למיקרוסופט על מנת לייצר גרסאות יעודיות לקונסולת ה-Xbox One המגיעות עם מנוי חינמי לשירות ה-Xbox Game Pass Ultimate למשך 3 חודשים.

משפחת הכוננים החדשה כוללת את:

  • כונן ה-WD_Black P10 שיגיע בנפח של עד 5TB עם חיבור USB 3.2 Gen 1 מהיר. גרסת ה-Xbox One של הכונן תגיע עם מנוי חינמי לשירות ה-Xbox Game Pass Ultimate למשך חודשיים.
  • כונן ה-WD_Black P50 יתבסס על אחסון SSD בנפח של עד 2TB וישתמש לראשונה בתעשייה בחיבור USB 3.2 gen 2×2 מהיר שיאפשר העברת מידע במהירות של עד 2000MB/s.
  • כונן ה-WD_Black D10 יציע מהירות העברת נתונים של עד 250MB/s ויהיה זמין בנפח של עד 8TB בגרסה הרגילה ועד 12TB בגרסת ה-Xbox One שתגיע בנוסף עם מנוי חינמי לשירות ה-Xbox Game Pass Ultimate למשך 3 חודשים.

כונני ה-P10 ו-D10 החדשים של WD מסדרת ה-WD Black יהיו זמינים למכירה ברבעון הנוכחי במחיר של החל מ-90 דולר לגרסת ה-2TB ועד 150 דולר לגרסת ה-5TB, כאשר דגם ה-12TB של ה-D10 יהיה זמין במחיר של 300 דולר. כונני ה-Black P50 צפוים להיות זמינים לקראת סוף הרבעון במחיר לא ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים