הוכרז: Bose Portable Home Speaker – רמקול חכם ונייד

רמקול חכם Portable Home Speaker (מקור Bose)

חברת האודיו Bose הכריזה על רמקול חכם ונייד חדש מתוצרתה שקיבל את השם הפשוט יחסית Portable Home Speaker (להלן PHS) או בתרגום לעברית “רמקול ביתי נייד”. הרמקול החדש של Bose יציע חיבור ישיר למכשירים באמצעות Bluetooth או לרשת דרך WiFi והוא תומך בעוזרות הקוליות Google Assistant ו-Amazon Alexa ובנוסף ב-AirPlay 2 של אפל ו-Spotify Connect של ספוטיפיי.

רמקול ה-PHS של Bose נראה במבט ראשון כגרסה מעודכנת ומשודרגת של רמקול +SoundLink Revolve וה-Soundlink Revolve של החברה מ-2017 כשהוא מגיע בעיצוב עגול יותר, בדומה ל-Revolve המקורי, אך יחד עם ידית הנשיאה שהוצגה ב-+Revolve. בדומה לשניהם, הוא מגיע עם שמע ב-360 מעלות ועמידות בפני מים בתקן IPX4.

על פי Bose, זמן השימוש ברמקול החדש יעמוד על עד 12 שעות וניתן יהיה להטעין אותו דרך חיבור USB-C המובנה או באמצעות מעמד טעינה יעודי נפרד. אפשרות נוספת ש-Bose מתכננת לשלב בעדכון עתידי לרמקול ולאפליקציית ה-Bose Music של החברה יאפשר לקשר את הרמקול החדש לרמקולים אחרים של החברה מסדרת SoundLink ליצירת חווית שמע ייחודית על ידי סנכרון הרמקולים ביניהם.

רמקול חכם Portable Home Speaker בצבע שחור וכסוף (מקור Bose)

רמקול ה-Bose Portable Home Speaker יהיה זמין למכירה בצבע שחור או כסוף החל מה-19 בספטמבר במחיר של 349 דולר, כשמעמד הטעינה היעודי והנפרד של הרמקול ימכר במחיר של 29 דולר.

ראוי לציין כי הרמקול החדש של Bose מזכיר מאוד את רמקול ה-Sonos S17 שצפוי להציג תכונות דומות ולזכות להשקה בשלב מאוחר יותר השנה, כאשר שני הרמקולים מסמנים מעבר של הרמקולים החכמים מהבית אל העולם החיצוני או שדרוג של רמקולי ה-Bluetooth הרגילים והמוכרים לחכמים יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים