דיווח: אפל עובדת על AirPods עם סינון רעשים לצד מספר מוצרים חכמים נוספים

לוגו אפל, כניסה לחנות בברצלונה (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

אירוע ההכרזה של אפל צפוי לתפוס מקום בחודש ספטמבר הקרוב ובמסגרתו החברה צפויה להכריז על אייפונים ואייפדים חדשים, כשלצידם תוצג גם סדרת השעונים החכמים העדכנית. לצד אלו, הדיווח האחרון בנושא מספר לנו על כך שהחברה עובדת גם על אוזניות AirPods חדשות שיחליפו את הדגם עליו הכריזה בחודש ספטמבר האחרון ועוד.

אפל תציג באירוע הקרוב את סדרת השעונים החכמים החדשה Apple Watch Series 5 עליה שמענו דרך לא מעט הדלפות הנוגעות למבנה החדש. על פי הדיווח המוזכר לעיל, אפל לא תשנה יותר מידי בגזרת העיצוב כפי שעשתה עד היום עם הגדלת המסכים, ולחלופין תחליף את מבנה השעון מגרסאות אלומיניום ומתכת לגרסאות קרמיקה וטיטניום. בנוסף לכך, שדרוגים משמעותיים לא נצפים כרגע, כשהדיווח מדגיש כי עם הדור החדש אפל מתמקדת בחלקת התוכנה.

AirPods עם סינון רעשים

עם אוזניות ה-AirPods הבאות אפל צפויה להעלות את המחיר מעל 159 דולר, בשעה שאלו יביאו עמן פיצ’רים חדשים ויוכרזו בהמשך השנה הבאה. האוזניות צפויות להגיע עם עמידות בפני מים, אך הדיווח אינו מגלה האם מדובר על האוזניות בלבד או שמא גם הכיסוי יהיה עמיד בפני מים. עם זאת, האוזניות יצוידו באפשרות לסינון רעשים כמו שלל אוזניות אלחוטיות אחרות בשוק, כך שבגזרה הזו אפל תיישר את הקו.

הרמקול החכם של החברה בשם HomePod יזכה לגרסה חדשה וזולה יותר, עם זוג טוויטרים (רמקול המובנה לספק שמע בתדרים גבוהים מ-2000 הרץ עד 2000 הרץ) לעומת 7 הנמצאים בדגם הנוכחי שעולה 300 דולר.

במעבר לגזרת המחשבים של החברה, כאן אפל צפויה להציג לנו דגם חדש לסדרת ה-MacBook Pro עם מסך בגודל 16 אינץ’ ומידות גוף כמעט זהות לאלו של דגמי ה-15 אינץ’ הנמכרים כרגע. לצד המידע הנ”ל, הדיווח מזכיר לנו גם על כך שההשקה של מסך ה-Pro Display XDR בגודל 32 אינץ’ לצד מחשב ה-Mac Pro תתרחש בהמשך השנה ולאחר האירוע, כך שבמידה ואתם נמצאים בחיפוש אחר מסך חדש ויקר במיוחד, יש לכם למה לצפות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים