קונסולת Nintendo Switch Lite תגיע לישראל במחיר 949 שקלים

Switch Lite (תמונה: Nintendo) Switch Lite (תמונה: Nintendo)

קונסולת המשחק Nintendo Switch Lite נחשפה באופן רשמי בחודש יולי האחרון וכעת מודיעה היבואנית הרשמית של נינטנדו בישראל, חברת תור גיימינג, כי תשיק את הקונסולה החדשה במחיר של 949 שקלים ובצבעים אפור, טורקיז וצהוב, החל מה-20 בספטמבר דרך אתר נינטנדו ישראל ובחנות הרשמית של החברה בתל אביב.

גרסת הסוויץ’ לייט תגיע לארץ במקביל להשקה הבינלאומית של נינטנדו, כשלצד המחיר הנמוך בהשוואה לקונסולה המקורית, הדגם החדש הינו קל באופן משמעותי במשקל של כ-276.6 גרם, שיעזור לשחקנים להחזיק את הקונסולה גם בעת משחק ארוך.

קונסולת המשחק בדגם הלייט מציגה גם כפתור D-Pad משופר בהשוואה לכפתורי החיצים של ה-Joy Con הנוכחי ובניגוד לדגם הקונסולה הסטנדרטי, את שלטי ה-Switch Lite לא ניתן לפרק, מה שהופך את המבנה שלה לחזק יותר וככל הנראה יהיה זה עמיד יותר בפני נפילות. נינטנדו מציינת כי חיי הסוללה בדגם ה-Lite ינועו בין 3-7 שעות משחק, כאשר היא מספקת דוגמה עם המשחק “זלדה”, בו תוכלו לשחק כ-4 שעות לפני צורך בטעינה חוזרת.

עם זאת, בגרסת ה-Lite נעשו כמה פשרות. ראשית, ה-Switch Lite הופכת לקונסולה ניידת בלבד, בלי אפשרות לחבר אותה לטלוויזיה בבית. שנית, המסך מעט קטן יותר: 5.5 אינץ’ מול 6.2 במכשיר הקודם, בעוד רזולוציית התצוגה נשמרת על HD 720p.

קונסולת המשחק סוויץ’ לייט מציעה רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו ותומכת ברוב אפשרויות הקישוריות של ה-Switch הרגילה, כמו Wifi מתקן 802.11ac, בלוטות’ 4.1 ו-NFC, אך לא תומכת באינפרה אדום (IR). עם זאת, המכשיר החדש יתמוך בתוספים הקיימים עבור ה-Switch כמו בקר ה-Pro וה-PokeBall Plus. פשרה נוספת נעשתה בנושא הרטט: בעוד המכשיר המקורי תומך ב-HD rumble (רטט מתקדם) בשלטי ה-Joy Con, אפשרות זו לא הגיעה לדגם ה-Lite.

הקונסולה החדשה תומכת באלפי משחקים מתוך הספרייה הרחבה של Nintendo Switch וכן במשחקים עתידיים כמו The Legend of Zelda: Link’s Awakening שיושק במקביל להשקת הקונסולה ב-20.9 והמשחק Luigi’s Mansion 3 שיושק ב-31.10.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים