הוכרז: LG G8X – עם שני מסכי 6.4 אינץ’ ואחד נוסף של 2.1 אינץ’

LG G8X Dual Screen (תמונה: LG) LG G8X Dual Screen (תמונה: LG)

בעוד שוק הסמארטפונים מתחיל לראות מכשירים מתקפלים עם ריבוי מסכים, ב-LG נוקטים בגישה מעט אחרת עם ההכרזה על ה-LG G8X ThinQ שנחשף בכנס האלקטרוניקה הצרכנית IFA 2019 בברלין. המכשיר החדש הוא ממשיך דרכו של ה-LG V50 שהוצג בתערוכת המובייל MWC בפברואר האחרון, וגם כאן תמצאו מסך נוסף באמצעות כיסוי ה-Dual Screen, כאשר הפעם מוסיפה החברה תצוגה קטנה נוספת לבדיקה מהירה של הודעות ופרטים נוספים.

שני המסכים המוצעים כחלק מהחבילה ב-LG G8X החדש מגיעים בגודל 6.4 אינץ’ עם פאנל OLED FullVision בפורמט 19.5:9 ורזולוציית תצוגה +Full HD בפריסה של 1080×2340 פיקסלים, כאשר הם מתחברים זה לזה דרך חיבור USB ולא באמצעות ‘פינים’ כמו בעבר, מה שעל פי החברה עוזר ביצירת מראה חלק ונקי יותר גם כשמשתמשים במכשיר ללא הכיסוי עם המסך הנוסף.

המסך החיצוני הקטן מגיע בגודל 2.1 אינץ’, כאשר גם כאן מדובר בתצוגת OLED, זו מיועדת להצצה מהירה על התראות, שיחות נכנסות, שעון, תאריך, מצב הטעינה ומידע נוסף שיוצג בפני המשתמשים כאשר זוג המסכים הראשיים סגורים.

LG G8X (תמונה: LG)
LG G8X (תמונה: LG)

המסך הכפול החדש המשולב ב-G8X מאפשר סיבוב חופשי על ציר ב-360 מעלות, כך שתוכלו לסובב את המסכים לצפייה בכל זווית. בנוסף, משלבת החברה במסך הטלפון חיישן טביעות אצבע המופעל בנגיעה בתצוגה, כאשר בראשו תוכלו למצוא מצלמת 32 מגה-פיקסל הלוכדת תמונות עם פיקסלים בגודל 1.6 מיקרון דרך שילוב 4 פיקסלים ב-1 (Pixel Bining) והפקת תמונות איכותיות בגודל 8 מגה-פיקסל.

LG נוהגת לשים דגש על צד האודיו במכשיריה וה-G8X אינו שונה בכך, כאשר הוא מגיע עם רמקולים סטריאופוניים בהספק 1.2 וואט ומערכת Hi-Fi Quad DAC בת 32 סיביות להמרת אותות דיגיטליים לאנלוגים. את מערכת האודיו במכשיר עזרה לכוון חברת Meridian Audio כחלק משיתוף פעולה עם החברה. בנוסף, מציע המכשיר חיבור 3.5 מ”מ לאוזניות וכן תמיכה בסאונד היקפי עם DTS:X 3D.

LG G8X Dual Screen (תמונה: LG)
LG G8X Dual Screen (תמונה: LG)

בגבו של המכשיר ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל מצלמה ראשית בעלת חיישן 12 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רגילה (78 מעלות) עם פיקסלים בגודל 1.4 מיקרון ומפתח צמצם f/1.8, כאשר מצלמה נוספת מציעה זווית צילום רחבה של 136 מעלות ומפתח צמצם של f/2.4.

מתחת למכסה המנוע משלבת LG בדגם ה-G8X ThinQ את מערכת השבבים Snapdragon 855, כאשר את המערכת מניעה סוללת 4000mAh התומכת בטעינה מהירה בטכנולוגיית Quick Charge 3.0.

מכשיר הדגל LG G8X יהיה זמין לרכישה בצבע שחור ויגיע לישראל במהלך חודש נובמבר, אז גם יימסר מחירו עבור הצרכנים בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים