טיזרים לסדרת ה-Huawei Mate 30 רומזים על יכולות טעינה חדשות

Huawei Mate 30 Teaser (תמונה: וואווי) Huawei Mate 30 Teaser (תמונה: וואווי)

בשעה שאנחנו נמצאים במרחק של כשבוע וחצי בלבד ממועד ההכרזה הרשמי על סדרת ה-Huawei Mate 30, היצרנית הסינית ממשיכה להפיץ טיזרים לקראת ההכרזה שתתרחש ב-19 בספטמבר ומבקשת שנחשוב מחדש על מספר מאפיינים עיקריים. בין המאפיינים המדוברים נמצא את יכולות הטעינה של הסמארטפון שלנו, צילום בחשיכה ועוד.

בטיזר הראשון, שאורכו 22 שניות בלבד, אנחנו רואים מספר אייקונים של מצפן, מנורה, שעון ועוד כשמתחת להם ישנם משפטי השראה גנריים. לא נוכל לקחת הרבה מהסרטון הזה מלבד ההשערות כי השעון שמתחתיו יש משפט שמדבר על חישוב מחדש של הזמן מעיד על יכולות צילום בהילוך סופר-איטי ושהמנורה שנדלקת מספרת לנו על השינוי מחושך לאור אותו וואווי מבצעת באמצעות מצב הצילום בחשכה שלה ואולי כרמז למצב הלילה החדש במערכת ההפעלה EMUI 10.

לעומת המשפטים הגנריים שבטיזר הראשון, בטיזר השני שאורכו 30 שניות נוכל לראות מספר משפטי מפתח המעידים היכן וואווי תשפר את סדרת מכשירי הדגל הבאה שלה. המשפט הראשון אותו נראה אומר לנו לחשוב מחדש על נושא הטעינה, כך שכעת נוכל להבין שהחברה תציע שיפור כזה או אחר במהירות הטעינה הן בגזרה החוטית והן בגזרה האלחוטית. על פי מדליף סיני ברשת החברתית Weibo מדובר בכך שה-Mate 30 Pro תומך בטעינה אלחוטית בהספק של 27 וואט, מה שאומר שייתכן כי הטעינה הזו היא המשתקפת מהטיזר.

לאחר מכן מופיע המשפט המבקש מאיתנו לחשוב מחדש על נושא המהירות, אך כאן אנחנו לא משתוללים יותר מידי עם המחשבות עקב העובדה שישנו סיכוי גבוה שפשוט מדובר במעבר למערכת השבבים החדשה Kirin 990. המשפט הבא גם הוא די ברור מאליו וזה מבקש לחשוב מחדש על הקישוריות, נושא חם מאוד כרגע הסובב את קישורית הדור החמישי (5G) אותה כנראה נקבל גם עם סדרת ה-Mate 30.

המשפט האחרון מסכם את הכל בכך שנחשוב מחדש על חשיכה, אך אינו מציין בבירור כי מדובר בצילום בחשיכה. וואווי ממשיכה להתגאות ביכולות הצילום של מכשיריה בתנאי תאורה קשים מזה מספר דורות אחורה, כך שנוכל לומר בסבירות גבוהה שאכן מדובר בצילום בתנאי תאורה קשים. דגם ה-Huawei Mate 30 Pro יכיר לנו את מערך הצילום החדש והמרובע שבחלקו האחורי, זאת באופן דומה חלקית למערך הצילום המרובע שב-Huawei P30 Pro.

כאמור, את ההכרזה תקיים החברה באירוע שתערוך במינכן, גרמניה, ב-19 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים