הוכרז: iPhone 11 – עם מערך צילום כפול וביצועים משופרים

Apple iPhone 11 (תמונה: אפל) Apple iPhone 11 (תמונה: אפל)

באירוע שערכה היום (ג’, 10.9) חברת אפל הציגה את הדור הבא של האייפונים שלה אשר ילוו אותנו בשנת 2019-2020, כשהראשון מביניהם הוא ה-iPhone 11. הדגם המוזכר מהווה את המחליף הרשמי ל-iPhone XR וזה מציע מסך בגודל דומה, אך עם מערך צילום כפול וביצועים משופרים מאי פעם עם ליבות חזקות יותר ועיבוד גרפי מהיר יותר.

בחזיתו של האייפון נגלה מסך רטינה בגודל 6.1 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציה שאינה ידועה בשלב זה ועם תמיכה בפיצ’רים כמו Haptic Touch ו-Touch to Wake. עוד בחלקו הקדמי נמשיך למצוא את טכנולוגיית ה-Face ID לזיהוי פנים מאובטח, כשעם האייפון 11 אפל שדרגה את הזיהוי להיות מהיר ורספונסיבי יותר.

מתחת למכסה המנוע נחבאת מערכת השבבים החדשה A13 Bionic המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר, וזו מורכבת מ-4 ליבות חסכוניות בחשמל ו-2 ליבות חזקות. במערכת השבבים החדשה נפגוש מאיצים חדשים לפעולות ה-AI, בעוד שזוג הליבות החזקות עוצמתיות יותר ב-20 אחוזים וחסכוניות יותר בחשמל ב-30 אחוזים. ארבע הליבות החסכוניות בחשמל מהירות יותר ב-20 אחוזים, וחסכוניות יותר ב-40 אחוזים. חלקת העיבוד הגרפי מורכבת מ-4 ליבות המהירות יותר ב-20 אחוזים, וחסכוניות יותר בחשמל ב-40 אחוזים.

Apple iPhone 11 (תמונה: אפל)
Apple iPhone 11 (תמונה: אפל)

את ה-iPhone 11 אפל בנתה מזכוכית ואלומיניום, כשחלקו האחורי מתגאה בפיסת זכוכית אחת המכסה גם את מערך הצילום שהשיג את המראה הייחודי לו רק בזכות השימוש בפיסה אחת. גופו של האייפון עמיד בפני מים ואבק כעת בתקן IP68, כך שתוכלו לצלול איתו עד לעומק של 2 מטרים למשך חצי שעה. בנוסף לכך, החברה מתגאה בכך שזו היא הזכוכית החזקה ביותר בסמארטפון כעת.

מערך הצילום האחורי קיבל שדרוג משמעותי, כשזה מורכב כעת מזוג חיישני 12 מגה פיקסל באורכי מוקד של 26 ו-13 מ”מ לצילום בזווית רגילה ובזווית רחבה. מפתחי הצמצם במערך עומדים על f/1.8 ו-f/2.4, בשעה שהחיישן הראשי מגיע עם ייצוב אופטי (OIS) והחיישן הרחב מסוגל לצלם ולהסריט בזווית של 120 מעלות. מצלמת הסלפי שבחזית המכשיר קיבלה גם היא שיפור משמעותי וזו מגיעה כעת עם תמיכה בטווח דינמי רחב יותר, לצד חיישן 12 מגה פיקסל וכמובן עם תמיכה ב-Animoji.

דרך החיישן הראשי והמשני תוכלו להסריט ברזולוציית 4K בקצב של 60 פריימים לשנייה, עם מצבים כמו הילוך איטי, תמיכה במצב לו אפל קוראת ייצוב קולנועי ועם טווח דינמי רחב יותר מאי פעם באייפון. דרך ממשק המצלמה תמיד תוכלו לראות מה המצלמה הרחבה רואה בשוליים שהיו שחורים, כך שגם כשאתם מצלמים תמונה רגילה תוכלו לדעת מה ניתן לצלם באותו רגע עם המצלמה הרחבה.

Apple iPhone 11 (תמונה: אפל)
Apple iPhone 11 (תמונה: אפל)

הטווח הדינמי הרחב מושג חלקו באמצעות הדור החדש של טכנולוגיית ה-Smart HDR, אשר דואגת לאזן בין החלקים המוארים לחלקים החשוכים בתמונה. מצב הפורטרט זכה לאפשרות חדשה הנקראת High Key Mono, בה האייפון יהפוך את התמונה לשחורה ולבנה, כשהוא שורף את הרקע ומבליט את האובייקטים הראשיים. בנוסף לכך ולראשונה באייפון, ישנו מצב Night Mode שעושה בדיוק את מה שאנחנו מכירים כבר ממכשירים אחרים בשוק וזה להפוך תמונות בתנאי תאורה קשים למוארות יותר.

לבסוף, ה-iPhone 11 מריץ את מערכת ההפעלה iOS 13 וכולל סוללה בקיבולת שאינה ידועה אך אמורה להספיק לשעת עבודה נוספת לעומת חיי הסוללה שקיבלנו ב-iPhone XR. יחד עם זאת, הדגם החדש מגיע עם תמיכה באודיו מרחבי משופר, עם מבזק LED חזק יותר, תמיכה ב-Wi-Fi 6 ומוצע במגוון צבעים.

זמינות ומחירים

את ה-iPhone 11 ניתן יהיה להשיג בהזמנה מוקדמת החל מיום שישי הקרוב (13.9) בצבעים שחור, ירוק, צהוב, סגול, אדום ולבן עבור מחיר התחלתי של 699 דולרים לגרסת 64GB אחסון, כשהמשלוחים יחלו ב-20 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים