מחיר שירות הטלוויזיה Apple TV Plus יהיה 4.99 דולר בחודש

+Apple TV (תמונה: Apple) +Apple TV (תמונה: Apple)

שירות הטלוויזיה Apple TV Plus החדש עימו מתכננת אפל להיכנס למערכת הסטרימינג מול שירותים של חברות כמו נטפליקס ודיסני פלוס יגיע ליותר מ-100 מדינות ואיזורים בעולם החל מה-1 בנובמבר ובמחיר תחרותי של 4.99 דולר בחודש עם שבוע ניסיון בחינם, כך חשפה הערב (ג’, 10.9) החברה באירוע שערכה בקליפורניה להצגת סדרת האייפון 11 החדשה שלה.

שירות +Apple TV ייערב לא מעט יוצרים, שחקנים ומפיקים מהמובילים בהוליווד, ביניהם סטיבן ספילברג, ג’ניפר אניסטון, ריס ווית’רספון, סטיב קארל, ג’ייסון מומואה, אלפרה וודרד, קומאיל ננג’יאני, ג’יי ג’יי אברהמס, אופרה ווינפרי ועוד.

בין התכנים החדשים שניתן יהיה למצוא בשירות החדש נראה הפקות מקור חדשות, בהן “SEE“, בכיכובו של ג’ייסון מומואה, אשר זכה לטריילר ראשון עם העדכון החדש של אפל על השירות. SEE היא דרמה שממוקמת 600 שנים בעתיד אחרי שוירוס השמיד כמעט את כל בני האנוש והותיר את יתר האוכלוסיה עיוורת. כעת, יאלצו האנשים שנותרו להתאקלם למצב החדש ולמצוא דרכים חדשות לשרוד.

במחיר של 4.99 דולר בחודש יוכלו המנויים לשירות לצפות בתכנים בו על גבי האייפון, אייפד, אפל TV, אייפוד טאצ’ ועל גבי מחשבי מק, כאשר מי שירכוש אחד ממוצרים אלו של החברה החל מהיום יוכל לקבל את +Apple TV בחינם למשך שנה שלמה. דרך אפשרות השיתוף המשפחתי (Family Sharing) הקיימת במוצריה של אפל, יוכלו עד 6 חברי משפחה לחלוק ביניהם את המנוי לשירות הסטרימינג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים