לוג’יטק מכריזה על עכבר הגיימינג האלחוטי Logitech G604 LIGHTSPEED

עכבר Logitech G604 LIGHTSPEED (מקור Logitech)

חברת לוג’יטק, אחת מיצרניות הציוד ההיקפי הגדולות בעולם, הכריזה על עכבר הגיימינג האלחוטי Logitech G604 מסדרת מוצרי הגיימינג Logitech G, המגיע עם חיישן HERO בעל דיוק של עד 16K DPI ולא פחות מ-15 כפתורים הניתנים לתכנות.

עכבר ה-G604 החדש נוצר במיוחד בעבור משחקי באטל רויאל, MMO (ר”ת Massive Multiplayer Online) ו-MOBA (ר”ת Multiplayer Online Battle Arena), כשהוא מציע מגוון אפשרויות התאמה נרחב לכל כפתורי העכבר דרך תוכנת ה-Logitech G HUB של לוג’יטק בעבור המשחקים השונים.

בנוסף לכמות הכפתורים הגדולה, ה-G604 משלב את חיישן ה-HERO (ר”ת High Efficiency Rated Optical) של לוג’יטק הניתן להתאמה מדיוק של 100DPI עד 16K DPI, כאשר ניתן לחבר את העכבר בטכנולוגיית ה-LIGHTSPEED האלחוטית היעודית של החברה עם זמן תגובה נמוך של 1ms. בנוסף, ניתן לחבר אותו באמצעות חיבור Bluetooth רגיל.

עכבר Logitech G604 LIGHTSPEED (מקור Logitech)

העכבר מגיע במשקל של 135 גרם יחד עם סוללת ה-AA הבודדת שלו ויציע זמן שימוש של עד 5.5 חודשים במצב Bluetooth או עד 240 שעות משחק רצופות במצב LIGHTSPEED.

עכבר ה-Logitech G604 LIGHTSPEED צפוי להיות זמין לרכישה בישראל במהלך החודש הקרוב במחיר לא ידוע כאשר מחירו בחו”ל עומד על 100 דולר.

עכבר ה-G604 החדש של לוג’יטק הינו עכבר יעודי מעבר לרגיל לתחום ספציפי של משחקים שיכולים לנצל את כמות הכפתורים הגדולה שלו, כשהוא מופעל על ידי סוללת AA בודדת, דבר נדיר יחסית בתחום בו שולטות סוללות נטענות מובנות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים