למי שלא נרדם בטיסה: צפייה בסרטים ושידורים חיים דרך WiFi

חברת Row 44, יצרנית מערכות בידור למטוסים, השיקה שירות חדש שיהפוך את חווית הטיסה שלכם למהנה הרבה יותר. ספרייה רחבה של סרטים ותוכניות טלוויזיה יוצעו לצפייה לפי דרישה (VOD) על גבי רשת ה-Wi-Fi שבמטוס. הנוסעים יוכלו לצפות בסרטים דרך הלפטופים, הטאבלטים, ואפילו הסמארטפונים שלהם. השירות מושק בשיתוף פעולה עם חברות הפצת הסרטים דיסני, יוניברסל, האחים וורנר ופוקס המאה ה-20.

בזמן הטיסה יוכלו הנוסעים לבחור לצפות בסרטים ובסדרות מתוך מאגר רחב ומגוון שהחברה מבטיחה להמשיך ולעדכן. בנוסף ל-VOD ניתן יהיה לצפות גם בשידורים חיים ממספר ערוצי טלוויזיה, כמו CNBC ו-Fox News. הצפייה החיה תתאפשר באמצעות מערכת IPTV. “הוספת שידורי הטלוויזיה החיים, יחד עם ספרייה נרחבת של סרטים וסדרות לצפייה לפי דרישה“, אומר מנהל מחלקת השיווק ב-Row 44, הווארד ליבקוביץ’, “היא חווית טיסה יוצאת דופן לנוסעים ומקור להכנסות משמעותיות בשביל חברות התעופה“.

חברת התעופה האמריקנית Southwest Airlines כבר החלה להתקין את המערכת במטוסיה, וצופים הפעלה של השירות עוד השנה. מנהל השיווק של Southwest, דייב רידלי, משוכנע שהפלטפורמה החדשה תהיה תוספת משמעותית עבור הנוסעים. “הלקוחות שלנו רוצים לבחור בעצמם מה לעשות בזמן הטיסה“, מסביר רידלי, “אנחנו מאוד נלהבים לחשוף את השירות הזה“.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים