חברת Naughty Dog התחרטה: The Last of Us 2 לא יכלול מולטיפלייר

The Last Of Us 2 מתוך The Last of US 2 (תמונה: Naughty Dog)

למרות שבעבר יוצרי המשחק התכוונו לכלול מצב מולטיפלייר ב-The Last of Us 2, אפשרות זו בוטלה. החברה אישרה באופן רשמי כי לא יהיה מצב מולטיפלייר במשחק וכי The Last of Us 2 יהיה חוויה עבור שחקן יחיד בלבד. הדברים אוששו במהלך אירוע תקשורתי של החברה, בו דיברה מעצבת המשחק הראשית, אמיליה שץ (Emilia Schatz) שסתמה את הגולל על אפשרות המולטיפלייר של The Last of Us 2.

הדיון על מצב מולטיפלייר אפשרי החל להתפתח בשנה שעברה. במהלך תערוכת E3 2018, סיפרו קורט מרגנו (Kurt Margenau) ואנתוני ניומן (Anthony Newman) למספר גופי תקשורת שמצב ה-Factions האהוב מהמשחק הראשון יחזור גם במשחק החדש. השניים הם מעצבים בכירים בפרויקט, כך שדבריהם נשאו משקל רב. Factions הוא מצב מרובה משתתפים שהגיע עם המשחק הקודם בסדרה, וזכה לתגובה אוהדת של השחקנים.

למרות שהשניים לא מיאנו לספק פרטים, הם אישרו את הדברים בפני אתרים דוגמת GameSpot, באמרם כי מצב Factions חוזר: “אנו לא הולכים להיכנס לפרטים עדיין, לגבי איזה צורה יקבל [מצב המולטיפלייר]. אנחנו יכולים לאשר שיהיה מולטיפלייר.”

כנראה שבמהלך הפיתוח השתנו הרוחות בצוות וכעת תוכניות אלו מבוטלות. בהודעה שעלתה במהלך הלילה בחשבון הטוויטר של החברה נכתב: “הקמפיין לשחקן-יחיד הוא הפרויקט השאפתני ביותר ש-Naughty Dog אי פעם לקחה על עצמה. כאשר התחלנו לפתח את הגרסה הבאה של מצב Factions המוכר מ-TLOU 1, החזון של הצוות גדל מעבר למצב משחק שיכולנו לכלול עם הקמפיין הענק שלנו לשחקן יחיד”, נכתב בהודעה.

עם זאת, החברה הבהירה כי מצב המולטיפלייר לא יגנז לגמרי. ייתכן ובעתיד עוד נזכה לשחק במצב מולטיפלייר באותה הרוח: “בסופו של דבר תוכלו לחוות את הפירות של הרעיון השאפתני של הצוות, אבל לא במסגרת TLOU 2. בהמשך הדרך נחליט מתי ואיפה נממש [את החזון השאפתני]”. המשחק צפוי להגיע ל-PlayStation 4 ב-21 בפברואר, 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים