עיצובו של ה-OnePlus 8 Pro נחשף עם חור מצלמה במסך

OnePlus 8 Pro (הדמיה: OnLeaks) OnePlus 8 Pro (הדמיה: OnLeaks)

רגע לפני שיושקו המכשירים החדשים בסדרת ה-OnePlus 7T בישראל, מגיעה הדלפה גדולה למדי אשר חושפת פרטים משמעותיים על סדרת הדגל הבאה של החברה- OnePlus 8. סדרת מכשירי הדגל הבאה של וואן פלוס תיחשף רק בשנה הבאה, ככל הנראה סביב חודש מאי 2020, אם כי בהדלפה מצויין תאריך של סוף ינואר 2020, אך כבר כעת מציג המדליף המוכר OnLeaks תמונות הדמיה של ה-OnePlus 8 Pro לצד מידע אודות הדגם החדש.

בתמונות ההדמיה של ה-OnePlus 8 Pro ניתן לראות כי בחברה יאמצו את התצוגה של סמסונג עם החור בחלקן העליון בו תשולב מצלמת הסלפי, עיצוב שיחליף את מצלמת הסלפי הנשלפת מגוף מכשירי החברה שהופיעה בדגמי ה-OnePlus 7T Pro וכן ב-OnePlus 7 וב-OnePlus 7 Pro. בשלב זה לא ידוע האם נראה את השינוי המשמעותי בתצוגה גם בדגם ה-OnePlus 8 הסטנדרטי.

OnePlus 8 Pro (הדמיה: OnLeaks)
OnePlus 8 Pro (הדמיה: OnLeaks)

גדלי התצוגות עבור שני הדגמים צפויים להיות דומים לאלו שראינו בסדרת ה-7T, עם מסך 6.5 אינץ’ לדגם ה-OnePlus 8 ומסך הגדול במעט של 6.65 אינץ’ עבור דגם ה-OnePlus 8 Pro. בשני המקרים יהיה מדובר בתצוגת OLED מבית סמסונג, עם תמיכה בקצב רענון גבוה של 90 הרץ, אשר ככל הנראה תקבל את השם Dynamic OLED.

בגבו של דגם ה-OnePlus 8 Pro צפויה הפתעה חדשה בדמות חיישן צילום רביעי שיצטרף למערך הצילום, לראשונה עבור החברה. מדובר בחיישן עומק, כזה שכבר ראינו במערך הצילום המרובע של ה-Galaxy Note 10 Plus מבית סמסונג. ההדלפה מספקת גם את מידותיו של דגם הוואן פלוס 8 פרו, אלו יעמדו על 165.3 מ”מ לגובה (לעומת 162.6 מ”מ בדגם ה-7T פרו), 74.4 מ”מ לרוחב (לעומת 75.9 מ”מ) ועובי של 8.8 מ”מ בחלק הדק ביותר, בדומה לדגם ה-7T Pro.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים