שיאומי מכריזה על אוזניות HiFi היברידיות עם 4 דרייברים בכל אוזניה

חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה על אוזניות ה-HiFi ההיברידיות חדשות המגיעות בתצורת 2BA+2DD עם 4 דרייברים בכל אוזניה לאיכות אודיו גבוהה במיוחד. באופן לא שגרתי, האוזניות יגיעו עם האפשרות לשנות את החיבור מ-3.5 מ”מ סטנדרטי לחיבור USB-C עם DAC יעודי או אוזניות Bluetooth 5.0 אלחוטיות עם מתאם יעודי מצורף.

קטגוריית ה-HiFi (ר”ת high fidelity) של האוזניות החדשות מדרגת אותן כאוזניות למשתמשים אודיופילים המעוניינים באיכות אודיו גבוהה במיוחד והן מקבלות את תקן האודיו Hi-Res של ארגוני JAS ו-CES, שמבטיח כי לא מדובר רק בהבטחה של היצרן לאודיו איכותי, אלא במוצר שאכן מספק אודיו באיכות גבוהה במיוחד.

שיאומי יצרה את האוזניות בתצורת 2BA+2DD המשלבת 2 דרייברי Balanced Armature יחד עם 2 דרייברים דינמיים לטווח שמע גדול ומשופר יותר המסוגל לספק אודיו באיכות גבוהה. באפשרות החיבור האלחוטית של האוזניות מתאם ה-Bluetooth יכיל ממיר אותו דיגיטליים לאנלוגים (DAC) התומך בטכנולוגיות ה-Hi-Res SBC, AAC ו-LDAC לאיכות שמע גבוהה בחיבור אלחוטי, כאשר בתצורת ה-USB-C המתאם מכיל DAC מובנה המאפשר להשתמש באוזניות על מכשירים בעלי חיבור USB-C מובנה ללא DAC מובנה.

אוזניות HiFi היברידיות (מקור שיאומי)

מלבד 3 אפשרויות החיבור של האוזניות החברה לא חסכה על החומרים אותם היא שילבה בהן, כאשר היא משתמש בחוטי נחושת ללא חמצן OFC (ר”ת oxygen-free copper), חיבורי MCCX משודרגים בעלי ציפוי זהב עמיד פי 4 לעומת חיבור MCCX רגיל, כשבנוסף תא השמע המובנה באוזניות יהיה עשוי זרקוניה (zirconia) שחורה, או ליתר דיוק זירקוניום דו חמצני ZrO2 לעמידות גבוהה במיוחד.

אוזניות ה-HiFi ההיברידיות של שיאומי יהיו זמינות למכירה החל מה-11.11 (יום הרווקים הסיני) במחיר של 999 יואן (כ~500 ש”ח).

עם תג מחיר של כ~500 שקלים לא מדובר על אוזניות למשתמש הממוצע, אלא למשתמשים המעוניינים להשקיע באוזניות שלהם על מנת לקבל איכות אודיו גבוהה במיוחד. מדובר על אחד הניסיונות האחרונים של שיאומי להרחיב את קטלוג המוצרים שלהם מעבר למשתמשים הרגילים אל משתמשי השוק הגבוה המעוניינים להשקיע במוצרים באיכות גבוהה מהרגיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים