ווסטרן דיגיטל מציגה כונני SSD למערכות NAS

משפחת כונני ה-WD Red למערכות NAS (מקור WD)

יצרנית הכוננים הקשיחים ווסטרן דיגיטל (WD) הכריזה על סדרת כונני ה-WD Red SA500 NAS, התוספת החדשה ביותר לסדרת הכוננים האדומה של החברה המיועדים למערכות אחסון נתונים ברשת NAS, כאשר בנוסף החברה הכריזה על כונני 14TB מכניים חדשים מסדרת ה-WD Red ו-WD Red Pro.

כונני ה-SSD החדשים מיועדים לשמש לאחסון נתונים רגיל במערכות NAS או לשימוש ככונני מטמון (cache) לשיפור ביצועים של כוננים מכניים רגילים במערכות NAS על ידי מניעת צוואר הבקבוק שנוצר בשימוש בחיבורי רשת מהירים, דוגמת 10GbE.

בעוד שניתן להשתמש בכל כונן קשיח או כונן SSD לכל מטרה, WD וחברות קשיחים נוספים מבצעות שיפורים יעודיים בכוניים הרגילים בעבור מטרות ספציפיות, כך שכונני WD האדומים מיועדים למערכות NAS, כונני WD כחולים מיועדים לשימוש כללי ואילו כונני ה-WD_Black השחורים מיועדים לביצועים גבוהים ופונים לשוק שחקני המחשב.

כונני WD RED SA500 NAS SSD (מקור WD)

כונני ה-WD Red החדשים הם:

  • כונן WD Red SA500 NAS SATA SSD – סדרת כונני SSD בתצורת 2.5 או M.2 שיגיעו בנפח של 500GB עד 4TB עם התאמה בעבור NAS לעבודה 24/7 ואופטימיזציה בעבור מערכות בעלות חיבור רשת 10GbE ובסיסי נתונים מסוג OLTP.
  • כונן WD Red NAS – סדרת ה-WD Red המכנית מקבלת שדרוג לנפח של 14TB כשהם מיועדים למערכות NAS בעלות עד 8 קשיחים המיועדים למשתמשים ביתיים ועסקים קטנים.
  • כונן WD Red Pro NAS – סדרת ה-WD Red Pro מיועדת לשוק העסקי והמקצועי כאשר בדומה ל-WD Red היא מקבלת שדרוג ל-14TB אך בניגוד אליה הכוננים מיועדים למערכות NAS בעלות עד 24 קשיחים עם תוספת טכנולוגיית 3D Active Balance Plus ו-NASware 3.0 של WD לניהול ואמינות משופרים.

סדרת הכוננים החדשה תהיה זמינה החל מחודש נובמבר הקרוב, כאשר כונן ה-WD Red SA500 SSD בתצורת M.2 יגיע במחיר של החל מ-72 דולר ובתצורת 2.5 במחיר של החל מ-75 דולר, בעוד כונני ה-14TB הקשיחים בגודל 3.5 אינץ’ יהיו זמינים במחיר של 450 דולר ל-Red NAS ו-525 דולר ל-Red NAS Pro.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים