נחת בישראל: Redmi 8 זמין החל ממחיר 669 שקלים

Xiaomi Redmi 8 ׁׁ(תמונה: שיאומי)

לאחר שהביאה לנו את דגמי ה-Redmi 8A, Redmi Note 8 וה-Redmi Note 8 Pro, יבואנית שיאומי, המילטון, משלימה את הסדרה כולה ומביאה לארץ את ה-Redmi 8 הסטנדרטי. הדגם החדש הוכרז בעולם לפני כשלושה שבועות בלבד, כך שהגעתו המהירה לארץ יכולה להעיד על רמת הפופולריות של סדרת המכשירים הזולה הזו בשוק הישראלי.

ה-Redmi 8 כולל מסך בגודל 6.22 אינץ’ בחזיתו, עם מגרעת בחלקו העליון בתצורת ‘טיפת מים’, פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1520 על 720 פיקסלים. סורק טביעות האצבע תופס את מקומו בחלקו האחורי של המכשיר, כך שבחזית נוכל רק למצוא את המגרעת העליונה ושול תחתון בגודל סביר המהווה בית לשם המותג.

חטיבת הביצועים מונעת על ידי מערכת השבבים Snapdragon 439, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Cortex-A53 בחלוקה ל-4 ליבות בתדר מירבי של 1.95 גיגה-הרץ ו-4 ליבות נוספות בתדר מירבי של 1.45 גיגה-הרץ. יחד איתה המילטון מציעה בארץ את המכשיר עם 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, ו-32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון בהתאמה.

 

מערך הצילום האחורי מורכב מזוג חיישני 12 ו-2 מגה פיקסל, כאשר חיישן ה-12 מגה פיקסל מציע מפתח צמצם f/1.8 ותומך בפוקוס מהיר בטכנולוגיית Dual Pixel, בעוד שמצלמת ה-2 מגה פיקסל מיועדת לאיסוף עומק בלבד לתמונות הפורטרייט. בחזיתו של ההתקן נוכל להשתמש במצלמת הסלפי, אשר מציעה רזולוציה של 8 מגה פיקסל ולוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.0.

מעבר לכך, המערכת הנמצאת מאחורי הקלעים הינה אנדרואיד 9 פאי המגיעה עם ממשק המשתמש MIUI 9, בזמן שאת התזמורת כולה מבססת החברה על סוללת ענק בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה שאמורה להספיק לכם להמון זמן בהתחשב בעובדה שמדובר במערכת שבבים חסכוניות במיוחד בתוספת תצוגה ברזולוציה נמוכה.

לצד הדברים הללו, הסמארטפון כולל גם נורית אינפרה-אדום לשליטה על מוצרים בבית, מגיע עם תמיכה ברדיו שאינו מצריך חיבור אוזניות (Wireless FM) ותומך בטעינה מהירה בהספק של 18 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C שנמצא לצד שקע האוזניות.

את ה-Redmi 8 ניתן להשיג כבר ברגעים אלו בצבעים כחול ושחור לגרסת ה-3/32 גיגה-בייט ושחור בגרסת 4/64 גיגה-בייט עבור מחירים מומלצים לצרכן של 669 ו-749 שקלים ושנתיים אחריות מטעם היבואן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים