שמרה את הטוב ביותר לסוף: מיקרוסופט מדגימה את ממשק ה-Xbox LIVE של Windows 8

אחרי שחשפה כמעט כל דבר אפשרי לגבי מערכת ההפעלה החדשה שלה, החל ממשק ה-Metro UI המפורסם ועד טאבלטים המריצים את מערכת ההפעלה Windows 8, למיקרוסופט יש הפתעה נוספת עבור הגיימרים שבינינו. החברה מתכננת להביא את חוויית ה-Xbox LIVE מהסלון שלכם אל ה-PC ואף הדגימה את הממשק המהפכני בוידאו (מצורף בסוף הכתבה).

בוידאו מדגים מנהל התוכנה של מיקרוסופט אבי בן-אברהם (גאווה ישראלית) את הגרסה הראשונית של הפלטפורמה הרצה על Windows 8. כבר ממבט ראשון ניתן להבחין כי Xbox Live לחלונות שונה בתכלית מ-Games For Windows העלובה הקיימת במערכות ההפעלה Vista ו-Windows 7. גרסה זו של Xbox LIVE נראית נקייה יותר מזו הקיימת בקונסולת המשחקים (הממשק יגיע ל-Xbox 360 בסתיו הקרוב) ומציגה נתונים כגון הישגים, רשתות חברתיות, מוזיקה, סרטים ומשחקים באריחים צבעוניים ונגישים ישירות מתפריט ההתחלה. בנוסף תספק החברה שירות מבוסס ענן שיגבה את כל השמירות שלכם דרך האינטרנט.

אם חשבתם שכבר אי אפשר להפתיע אתכם, הרי שמיקרוסופט שמרה את הטוב ביותר לסוף: החברה מבטיחה שתתמוך במשחקי אסטרטגיה מרובי משתפים שיעבדו בהרמוניה (Cross-Platform) בכל הפלטפורמות שלה: Xbox 360, Windows 8 וכמובן Windows Phone הניידת. הרעיון מאחורי משחקי Cross-Platform הוא האפשרות לשחק משחקים לקיים אינטראקציות בין גרסאות של המשחק הקיימות בפלטפורמות שונות. דוגמה לכך הוא משחק ה-Portal 2 של חברת Valve, המאפשר מצב Multiplayer ברשת באותו שרת בין אם השחקן משחק בגרסת ה-PC, Mac או גרסת ה-PS3 .Cross Platform מספקת מגוון רחב יותר של אפשרויות משחק למשתמש וקהילת גיימרים גדולה יותר. חוץ מ-Portal 2 לא קיימים משחקים רבים המאפשרים גיימינג בשיטת ה-Cross Platform מה שהופך את הבטחה זו מצד מיקרוסופט למשמעותית כל כך.

מה דעתכם על Xbox LIVE ל-Windows ועל הבטחת ה-Cross Platform Gaming של מיקרוסופט? ספרו לנו!

(מקור – Thisismynext)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים